tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 TT Circuit Assen. Ducati Panigale kontra BMW S1000RR na najszybszym torze MotoGP
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

TT Circuit Assen. Ducati Panigale kontra BMW S1000RR na najszybszym torze MotoGP

Autor: Szymon Dziawer 2022.08.10, 14:19 Drukuj

Tym razem jeździmy po legendarnym TT Circuit w holenderskim Assen - najstarszym i najszybszym w kalendarzu MotoGP!

W tym roku to kolejny tor MotoGP na który udało się nam pojechać. Samo miejsce jest bardzo specyficzne. Można powiedzieć, że Holandia to takie dziwne połączenie niemieckiego ordnungu z jamajskim wyluzowaniem. Mieszanka przedziwna i dla niektórych niezwykle trudna do zaakceptowania.

NAS Analytics TAG

Sam tor TT to też miejsce specyficzne. Imprezy tutaj może robić tylko kilka organizacji i w związku z tym jesteście skazani na łaskę (lub nie) tychże. Pierwszym dziwactwem był fakt, że nie mogliśmy wyjeżdżać z boksu do depot bo… to niebezpieczne. Trzeba było ruszyć przez caaaały paddock aby wjechać na początek pitlane, mijać staruszki, psy, bawiące się dzieci i wszystko, co możecie spotkać po tej stronie boksów. To było bezpieczniejsze niż bezpośredni wyjazd na tor. Inną sprawą była kontrola głośności, która, choć dynamiczna, miała raczej charakter uznaniowy. Jeśli w grupie jechało kilka motocykli, to wszystkie dostawały czarną flagę. Rykoszetem oberwało się Rafałowi, którego BMW S1000RR ma jak najbardziej w 100% seryjny wydech. Prawdopodobnie przejeżdżał pod mikrofonem z innym motocyklem i wylosował 100 dB (na limit 99 dB) Co ciekawe. W niedzielę chyba już nikogo głośność nie interesowała - więc albo są różne normy hałasu na różne dni, albo rastafarianie z obsługi toru przyjęli większą dawkę dymu i zwiększyła się im tolerancja na decybele.

Sama nitka toru jest hipnotyzująco gładka i niesamowicie zadbana. Jest po prostu równo. Jakby jechało się po tafli szkła. Przy czym jest przyczepnie i niezwykle czysto. Obsługa rano, w połowie dnia i na koniec jedzie, sprawdza czystość nawierzchni, sprząta, zbiera śmieci. To nie Brno, gdzie można mówić organizatorowi, że "na Omedze" leżą jakieś elementy i po 3 dniach trackdeya uchwyt od kamery nadal leży na środku toru. Pod tym względem Assen zaskakuje bardzo pozytywnie.

Nasze motocykle sprawdzają się wyśmienicie i nadal każdy zadowolony jest ze swego wyboru, choć mamy świadomość, że są też inne maszyny. I warto by je sprawdzić.

Sprawdźcie koniecznie, jakie emocje towarzyszyły nam podczas jazdy po tym legendarnym obiekcie a także, jakie były wrażenia Szymona po przejażdżce niesamowitym BMW HP4! Napiszcie też koniecznie, czy byliście już w Assen i jakie są Wasze wrażenia.

Zapraszamy do obejrzenia naszego materiału.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na gr