tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Premiery Ducati - mocne uderzenie w ka¿dym segmencie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Premiery Ducati - mocne uderzenie w ka¿dym segmencie

Autor: Redakcja 2018.11.10, 22:12 Drukuj

EICMA to najważniejsza motocyklowa impreza targowa na świecie, ale jest jedna marka, dla której jest to wydarzenie absolutnie szczególne. Mowa oczywiście o Ducati, która swoje najważniejsze premiery może zaprezentować na własnym,włoskim podwórku.

Ducati pokazało bardzo solidną grupę nowych motocykli, choć zabrakło tak spektakularnych nowości, jak zeszłoroczne Panigale V4. Jego tegoroczna, ekstremalna wersja V4R skutecznie przyciągnęła jednak uwagę licznych gości targów EICMA. Oprócz tego zobaczyliśmy premiery w kilku innych segmentach: turystycznym, powercruiser, supermoto, naked, scrambler, a nawet e-bike.

NAS Analytics TAG

Panigale V4R

Oto niekwestionowana włoska gwiazda targów EICMA i nadzieja Ducati w przyszłorocznych wyścigach World Superbike. Panigale V4R napędzane jest silnikiem przystosowanym do wymogów dla klasy superbike, ma więc pojemność skokową zmniejszoną do 998 cm3. Nie przeszkodziło to w uzyskaniu mocy na poziomie 234 KM, która plasuje nowe Ducati w absolutnej czołówce motocykli sportowych. Do tego komponenty z tytanu i włókna węglowego, w tym słynne skrzydełka z karbonu, poprawiające stabilność przy wysokich prędkościach. Z kolei bardziej ucywilizowana wersja V4S zyskała nowy wzór malowania, nawiązujący do maszyn MotoGP.

Diavel 1260

Styl cruisera, prowadzenie nakeda i tornado pod zbiornikiem paliwa. Nowy Diavel jest mocniejszy i bardziej nowoczesny niż kiedykolwiek, zachował jednak wszystkie cechy, za które pokochaliśmy ten model. Napędzająca go dwucylindrowa jednostka generuje 159 KM mocy i posiada zmienne fazy rozrządu. Na pokładzie nie zabrakło dużej dawki elektroniki, w tym zaawansowanych systemów opartych na module IMU. Są to m.in. ABS działający w zakrętach, kontrola trakcji DTC, kontrola unoszenia przedniego koła DWC, kontrola startu DPL oraz tempomat.

Multistrada 950S

Doskonały motocykl turystyczny nie musi być wielki. Multistrada 950 to bardzo dobry wybór dla motocyklistów szukających pojazdu bardziej zwinnego i tańszego. Absolutnie nie można jednak powiedzieć, że nowa Multistrada 950, zwłaszcza w nowej wersji S, jest ubogą krewną modelu 1260. Znajdziemy tu półaktywne zawieszenie Ducati Skyhook, wyświetlacz TFT i cały pakiet elektroniki odpowiedzialnej za bezpieczeństwo. Silnik Multistrady 950S generuje 113 KM mocy i 96 Nm momentu, są to wartości które zupełnie swobodnie mogą opisać doskonały wyjazd w każdych warunkach.

Hypermotard 950

W nowej odsłonie powraca niezwykły motocykl, łączący w sobie cechy supermoto, nakeda i motocykla sportowego, a tak naprawdę nakierowany głównie na penetrację miasta i świetną zabawę w ostrych winklach. Najnowszy Hypermotard ma poszerzoną kierownicę i poprawioną pozycję kierowcy. Napędza go twin Testastretta o pojemności 937 cm3 i mocy 114 KM. Łobuzerskie Ducati dostępne będzie także w bardziej sportowej wersji SP, wyposażonej w karbonowe osłony, zawieszenie Ohlins i koła Marchesini.

Monster 821 Stealth

Przyszłoroczna edycja Monstera 821 będzie prawdopodobnie ostatnią - w blokach startowych czeka już następca. Na pożegnanie Ducati przygotowało dla fanów bardzo smaczną wersję Stealth, utrzymaną w mrocznym klimacie. Motocykl wyposażono w niewielką owiewkę, regulowany widelec oraz quickshifter. Na pokładzie znalazł się także kolorowy wyświetlacz TFT i pakiet systemów bezpieczeństwa.

Scramblery

Trzy nowe modele z rodziny Scrambler 800 poznaliśmy już na targach Intermot w Kolonii. Producent postanowił je przypomnieć również na EICMIE, dołączając do swojej prezentacji premier. Są to elegancki Cafe Racer w niebiesko-srebrnym malowaniu, Desert Sled z dużym prześwitem, utrzymany w klimacie enduro oraz czarno-żółty Full Throttle, nawiązujący do maszyn flat-trackowych.

MIG-RR

Na fali rosnącej popularności jednośladów elektrycznych Ducati postanowiło przygotować własną propozycję. Nie jest to jednak motocykl, tylko elektryczny rower, stworzony we współpracy z włoską firmą Thok. Jego atrakcyjną formę zaprojektowało biuro Ducati, a na wyposażeniu znalazły się najlepsze komponenty. Elektryczny zestaw napędowy wyprodukowała firma Shimano.

eicma panigale na 2019 v4r panigale 2019 v4r eicma
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
eicma nowe panigale v4r 2019
NAS Analytics TAG
panigale 2019 v4rducati panigale v4r
panigale v4rducati panigale 2019
panigale v4spanigale v4r tyl
v4rv4r wyswietlacz
diavel 1260diavel 2019
ducati diavel 1260 eicmaeicma diavel 1260 2019
nowy diavelducati multistrada 950s 2019 eicma
enduro 1260 multistrada ducati 2019multistrada eicma 2019
ducati hypermotard 2019hypermotard 2019 wydech tyl
hypermotard 950sp eicmahypermotard 950 wydech
eicma monster 821 stealthmonster 821 2019 eicma
nowy monster 821 2019scrambler ducati 2019
rower ducati eicmaducati rower
ducatistoisko ducati eicma targi
lorenzo eicmapanigale v4r 2019
stoisko ducati eicma 2019 diaveltargi eicma 2018 ducati
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê