tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati Diavel 1260 2019 - nowe oblicze łobuza
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati Diavel 1260 2019 - nowe oblicze łobuza

Autor: Redakcja 2018.11.05, 13:25 Drukuj

Jedną z premier zaprezentowanych na wczorajszej konferencji Ducati był nowy Diavel 1260. Motocykl dostępny będzie w dwóch wersjach - standardowej i S, wyposażonej m.in. w zawieszenie Ohlins.

Pojawienie się na rynku Ducati Diavela oznaczało drugą młodość dla segmentu powercruiserów. Najnowsza generacja tego modelu kontynuuje tradycję, wciąż zadając szyku typowego dla cruiserów i dysponując przy tym mocą i prowadzeniem dużego nakeda o sportowym zacięciu.

Ducati Diavel 1260 2019 16

Najnowszy Diavel 1260 napędzany jest dwucylindrowym silnikiem Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3, mocy 159 KM, ze zmiennymi fazami rozrządu. Nowa jednostka zapewnia płynne oddawanie mocy i momentu w niskim i średnim zakresie obrotów, a na wyższych pokazuje czysto sportowy pazur. Jednostka sterowana jest elektronicznie, do wyboru są trzy tryby jazdy i trzy tryby mocy. Dzięki temu kierowca może idealnie dopasować sposób pracy napędu do własnych potrzeb i stylu jazdy.

W motocyklu zastosowano nową, kratownicową ramę o zwiększonej sztywności, połączoną z aluminiowym monowahaczem. Do tego widelec USD o średnicy 50 mm z przodu i regulowany centralny amortyzator. Diavel 1260 posiada również bogate wyposażenie elektroniczne, oparte na jednostce pomiaru bezwładności (IMU) formy Bosch. Obejmuje ono m.in. ABS działający w zakrętach, kontrolę trakcji DTC, kontrolę unoszenia przedniego koła DWC, kontrolę startu DPL oraz tempomat.

Nowy Diavel 1260 ma nieco podwyższoną kierownicę i poprawioną pozycję kierowcy. jest ona teraz bardziej zrelaksowana i pozwala na dłuższe przeloty bez zmęczenia. Motocykl zachował natomiast swoją elegancką linię, która zadecydowała o jego sukcesie.

Ducati Diavel 1260 2019 20

Diavel 1260 oferowany będzie w wersji standardowej i bardziej sportowej S, posiadającej całkowicie regulowane zawieszenie Ohlins z przodu i z tyłu, inny wzór obręczy kół, wydajniejszy układ hamulcowy i quickshifter DQS w standardzie. Obie wersje Diavela 1260 będą się różniły również wzorem malowania.

Więcej na oficjalnej stronie ducatipolska.pl, a bieżące promocje znajdziecie na włoskimotostyl.pl

Dane techniczne

Silnik: dwucylindrowy L-twin, 4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu
Pojemność skokowa: 1262 cm3
średnica x skok tłoka: 106 x 71,5 mm
Moc: 159 KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr/min
System chłodzenia: ciecz
System paliwowy: wtrysk elektroniczny
Sprzęgło: poślizgowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów manulana, 6-stopniowa
Przeniesienie napędu: łańcuch
Zawieszenie przednie: widelec USD 50 mm / widelec Ohlins 48 mm regulowany (wersja S)
Zawieszenie tylne: amortyzator monoshock regulowany (Ohlins w wersji S)
Hamulec przedni: 2 tarcze 320 mm, zaciski radialne Brembo M 4.32 (M50 w wersji S)
Hamulec tylny: tarcza 265 mm, dutłoczkowy zacisk Brembo
Masa: 244 kg z paliwem
  NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę