tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati Diavel 1260 2019 - nowe oblicze łobuza NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati Diavel 1260 2019 - nowe oblicze łobuza

Autor: Redakcja 2018.11.05, 13:25 Drukuj

Jedną z premier zaprezentowanych na wczorajszej konferencji Ducati był nowy Diavel 1260. Motocykl dostępny będzie w dwóch wersjach - standardowej i S, wyposażonej m.in. w zawieszenie Ohlins.

Pojawienie się na rynku Ducati Diavela oznaczało drugą młodość dla segmentu powercruiserów. Najnowsza generacja tego modelu kontynuuje tradycję, wciąż zadając szyku typowego dla cruiserów i dysponując przy tym mocą i prowadzeniem dużego nakeda o sportowym zacięciu.

NAS Analytics TAG

Ducati Diavel 1260 2019 16

Najnowszy Diavel 1260 napędzany jest dwucylindrowym silnikiem Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3, mocy 159 KM, ze zmiennymi fazami rozrządu. Nowa jednostka zapewnia płynne oddawanie mocy i momentu w niskim i średnim zakresie obrotów, a na wyższych pokazuje czysto sportowy pazur. Jednostka sterowana jest elektronicznie, do wyboru są trzy tryby jazdy i trzy tryby mocy. Dzięki temu kierowca może idealnie dopasować sposób pracy napędu do własnych potrzeb i stylu jazdy.

W motocyklu zastosowano nową, kratownicową ramę o zwiększonej sztywności, połączoną z aluminiowym monowahaczem. Do tego widelec USD o średnicy 50 mm z przodu i regulowany centralny amortyzator. Diavel 1260 posiada również bogate wyposażenie elektroniczne, oparte na jednostce pomiaru bezwładności (IMU) formy Bosch. Obejmuje ono m.in. ABS działający w zakrętach, kontrolę trakcji DTC, kontrolę unoszenia przedniego koła DWC, kontrolę startu DPL oraz tempomat.

Nowy Diavel 1260 ma nieco podwyższoną kierownicę i poprawioną pozycję kierowcy. jest ona teraz bardziej zrelaksowana i pozwala na dłuższe przeloty bez zmęczenia. Motocykl zachował natomiast swoją elegancką linię, która zadecydowała o jego sukcesie.

Ducati Diavel 1260 2019 20

Diavel 1260 oferowany będzie w wersji standardowej i bardziej sportowej S, posiadającej całkowicie regulowane zawieszenie Ohlins z przodu i z tyłu, inny wzór obręczy kół, wydajniejszy układ hamulcowy i quickshifter DQS w standardzie. Obie wersje Diavela 1260 będą się różniły również wzorem malowania.

Więcej na oficjalnej stronie ducatipolska.pl, a bieżące promocje znajdziecie na włoskimotostyl.pl

Dane techniczne

Silnik: dwucylindrowy L-twin, 4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu
Pojemność skokowa: 1262 cm3
średnica x skok tłoka: 106 x 71,5 mm
Moc: 159 KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr/min
System chłodzenia: ciecz
System paliwowy: wtrysk elektroniczny
Sprzęgło: poślizgowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów manulana, 6-stopniowa
Przeniesienie napędu: łańcuch
Zawieszenie przednie: widelec USD 50 mm / widelec Ohlins 48 mm regulowany (wersja S)
Zawieszenie tylne: amortyzator monoshock regulowany (Ohlins w wersji S)
Hamulec przedni: 2 tarcze 320 mm, zaciski radialne Brembo M 4.32 (M50 w wersji S)
Hamulec tylny: tarcza 265 mm, dutłoczkowy zacisk Brembo
Masa: 244 kg z paliwem
  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę