tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Deszczowa sobota w Poznaniu
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Deszczowa sobota w Poznaniu

Autor: Lovtza 2010.08.08, 01:37 14 Drukuj

Deszczowa pogoda była sprawcą sporego zamieszania w czasie sobotnich zmagań w Poznaniu. Na śliskim torze wielu zawodników zaliczyło upadki, co zresztą dotyczyło także samych wyścigów. Rzecz jasna znajdzie to swoje odzwierciedlenie w tabelach klasyfikacji generalnych. Dziś rozegrano dwa łączone wyścigi, w których do walki stanęli zawodnicy czterech klas.

Jako pierwsze do walki stanęły „litry” we wspólnym biegu Superbike i Superstock 1000. W klasie Superbików zwycięzcą został Paweł Szkopek, drugi na mecie pojawił się Irek Sikora, a podium uzupełnił Gween Giabbani. W Superstockach 1000 bez większego napinania się zwyciężył Andy Meklau. Za nim na mecie zawitali Waldek Chełkowski oraz jego rywal z pucharu BMW Marcin Małecki. Warto dodać że na ostateczną kolejność zawodników na mecie miała wpływ mokra pogoda, która doprowadziła nie tylko do upadków, ale też jak w przypadku Adama Kropiwnickiego, do urazów oraz wznowienia wyścigu.

NAS Analytics TAG

W Junior Superstockach 600 i Supersportach sytuacja wyglądała podobnie jak w przypadku wyścigu litrów. Łączony bieg obfitował w upadki. W Supersportach wygrał niezawodny Daniel Bukowski, za którym do mety dojechał Marko Jerman. Na pudle, na najniższym miejscu zobaczyliśmy także Marka Szkopka, który wykręcił także najlepszy czas w tym mokrym wyścigu. Jeśli chodzi o Juniorów, to ponownie nieosiągalny dla rywali był Sebastian Zieliński. Nie dość że Zioło zainkasował punkty za zwycięstwo, to dołożył także punkty za najlepszy czas wyścigu oraz najlepszy czas w kwalifikacjach. Jako drugi sklasyfikowany został Patryk Kosiniak, a trzeci Sebastian Puzoń.

Wyścig pucharu Suzuki GSX-R Cup z uwagi na olej na torze przełożony został na niedzielę. W niedzielę odbędą się także, a właściwie przede wszystkim, wyścigi klas Alpe Adria. Już o godzinie 9.05 ruszają „setki”, natomiast po oficjalnym otwarciu zawodów o godzinie 11.30, także pozostałe klasy. Zapraszamy na tor do Poznania!

Pełna relacja z Poznania wkrótce po zakończeniu zawodów, oczywiście na stronach Ścigacz.pl!

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia

Wsparcie działu:

yam paw
NAS Analytics TAG

Dołącz do naszych partnerów

ady meklau giabani sikora wmmp v runda poznan 07082010 7superbike superstock 1000 start wmmp v runda poznan 07082010 6
daniek bukowski wmmp v runda poznan 07082010 8start superbike stock 1000 wmmp v runda poznan 07082010 12
piotr surowiec wmmp v runda poznan 07082010 9bukowski wysiadka wmmp v runda poznan 07082010 10
szkopek wyprzedza bukowskiego wmmp v runda poznan 07082010 11uslizg badziak wmmp v runda poznan 07082010 14
wypadek gajca wmmp v runda poznan 07082010 18wypadek szkopek wmmp v runda poznan 07082010 13
szkopek upadek wmmp v runda poznan 07082010 2oczekuje na zwiezienie wmmp v runda poznan 07082010 1
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Kiełbas 09/08/2010 21:17

Jak ktoś na trybunach (C,D,E,F) w Brnie przesadzi z piwkiem to też się potłucze. Uważam że w tej kwestii w Poznaniu można było upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli trybuny dla kibiców i osłabienie hałasu. W tamtym roku wdrapałem się na jedną z nich, przy ostatnim zakręcie i nie było tak strasznie stromo. Usypanie nieco niższych, ale mniej stromych załatwiłoby sprawę (nie przejmowałbym się też zbytnio faktem że niższe nasypy, będą gorzej tłumiły ryk motocykli). Dla przykładu z jakichś powodów wyścigi samochodowe w Miedzianej Górze, miały to "coś", a giełdy wtedy z oczywistych względów nie organizowano, obowiązywały opłaty za wstęp na taras widokowy, a budki z grillem wyglądały zachęcająco. Żadna giełda nie fałszowała obrazu polskich wyścigów, wtedy naprawdę można było odczuć że ci goście sporo poświęcili dla ścigania. Nie jestem przeciwnikiem giełdy, bo ona przynosi pieniądze i dobrze jeżeli automobilkluby zarabiają, ale niech nie odbywa się to jednocześnie z wyścigami. Co do Modlina, to tam też się pojawiłem, co prawda tylko w sobotę no i przyznam że trudno byłoby mi sobie wyobrazić większą porażkę niż tamte wyścigi i do tego wszystkiego jeszcze padał deszcz. Ale impreza była zupełnie inaczej promowana, czuć było intencję organizatorów (być może nie do końca świadomą) że coś było specjalnie zorganizowane pod kątem kibiców, bo właśnie oni mieli przynieść zysk za sprzedaż biletów, zapowiadało się jakieś ożywienie, niestety nie wiele poszło tak jak powinno. Dobrze że Poznań nadal funkcjonuje, ale nie da się ukryć że jego stan w kwestii przygotowania dla fanów wyścigów jest daleki od normalnego.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę