Skuter czy motocykl 125? Co wybrać? [FILM]
Kierowcy, którzy wykonują właśnie pierwsze podejście do jednośladu klasy 125, stoją przed wyborem nie tylko marki i modelu, ale przede wszystkim typu pojazdu. Ładny i praktyczny skuter czy charakterny motocykl? Sprawdziliśmy to dla was!
Przed zakupem pierwszej 125 jest więcej tematów do przemyślenia, niż się na początku wydaje. Po pierwsze, czy dam radę z manualną skrzynią biegów i czy przy tak małym silniku ma ona w ogóle sens? Jak często zamierzam jeździć i czy będę to robił(a) również w deszczu? Czy potrzebuję przestrzeni bagażowej? Czy, pomimo mizernej pojemności skokowej, marzy mi się określony wizerunek?
Zarówno motocykle, jak i skutery 125 mają sporo wad i zalet. Zabraliśmy dwa pojazdy marki Romet na szybki test miejsko-podmiejski, by sprawdzić, jak w praktyce radzą sobie z codziennymi i weekendowymi zadaniami. Bo w końcu jednoślad ma dostarczać codziennej radości, a nie wkurzać na każdym kroku, prawda?
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeDlaczego na Janusza mówią Konrad? Ponadto dlaczego tak dobrze tlumaczy tylko w pierwszej części odcinka?
OdpowiedzSkutery to raczej automaty. A ktore motocykle klasy 125 wyposazane sa w ... manualne (reczne) skrzynie biegow? Jeszcze nie slyszalem!
OdpowiedzRomet Komar 3 model 2350 miał ręczną zmianę biegów. Wciskało się lewą ręką klamkę sprzęgła i obracając całą manetką wybierało się w przód 1, do siebie 2 a po środku 0 (luz). Ehh, jeździło się po wiosce...
OdpowiedzRomet Komar 3 model 2350 miał ręczną zmianę biegów. Wciskało się lewą ręką klamkę sprzęgła i obracając całą manetką wybierało się w przód 1, do siebie 2 a po środku 0 (luz). Ehh, jeździło się po wiosce...
OdpowiedzWiększość 125 ma manuala.
OdpowiedzTo powiem Ci ze nawet 50 maja manualna skrzynie biegów co prawda chińszczyzna typu zipp pro ale manual 4 biegowy
Odpowiedz