tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MV Agusta Rush - opis i dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

MV Agusta Rush - opis i dane techniczne

Autor: Janusz Bêbenek 2019.11.08, 14:32 Drukuj

Mv Agusta przedstawiła koncepcyjny motocykl Rush, znakomicie wystylizowany powernaked o oszałamiających osiągach, bazujący na modelu Brutale 1000 RR. Pozbawiona owiewek maszyna dysponuje mocą nawet 212 KM i jest w stanie rozpędzić się do ponad 300 km/h!

W rankingu producentów najlepiej wyglądających motocykli na świecie włoska MV Agusta na pewno miałaby miejsce w pierwszej trójce. Maszyny z Varese są zjawiskowe pod każdym względem, a ich stylizacje - od sportowych, przez nakedy i turystyki - mogłyby być ozdobą niejednej galerii sztuki. Inżynierowie i projektanci MV Agusty mają jeszcze jedną cenną umiejętność - potrafią z jednego modelu bazowego stworzyć kilka innych, o różnych charakterach.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Z podobnym działaniem mamy do czynienia w przypadku koncepcyjnego modelu Rush, zbudowanego na ramie i z silnikiem Brutale 1000 RR. Udało się jednak uzyskać maszynę, która mówi własnym głosem. Potężny, litrowy silnik generuje moc wynoszącą, przy zastosowaniu akcesoryjnego układu wydechowego, "całkiem" przyzwoite 212 KM. Pozwala to na jazdę z prędkością ponad 300 km/h, lecz jak łatwo się domyśleć, na motocyklu kompletnie pozbawionym owiewek wymaga to dużego samozaparcia.

Najbardziej rzucające się w oczy elementy stylistyczne MV Agusty Rush to okrągła przednia lampa LED, nadająca nieco oldskulowego charakteru, ale wciąż osadzona we współczesnych realiach oraz karbonowa osłona tylnego koła. Oprócz poprawienia aerodynamiki przy dużych prędkościach zapewnia ona niepowtarzalny wygląd tyłu motocykla.

MV Agusta Rush jest bardzo bogato wyposażona. Zastosowano tu m.in. w pełni regulowane, elektronicznie sterowane zawieszenie Öhlins, quickshifter oraz kolorowy wyświetlacz TFT z możliwością sparowania ze smartfonem i wyświetlania wskazań nawigacji. Gotowy do jazdy motocykl waży ok. 210 kg.

Nie znamy jeszcze daty wprowadzenia MV Agusty Rush na rynek, ani jej ceny. Biorąc jednak pod uwagę topowy silnik i masę doskonałych komponentów, spodziewamy się górnych szczebli finansowej drabiny.

Dane techniczne

silnik: 4-cylindrowy, rzędowy DOHC
pojemność skokowa: 998 cm3
średnica x skok tłoka: 79 x 50,9 mm
moc: 212 KM przy 13600 obr/min
moment obrotowy: 116,5 Nm przy 11000 obr/min
system paliwowy: wtrysk, 8 wtryskiwaczy
system chłodzenia: ciecz
rozrusznik: elektryczny
skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa
sprzęgło: wielotarczowe, mokre
przeniesienie napędu: łańcuch
zawieszenie przednie: widelec Ohlins NIX EC 43 mm, skok 120 mm
zawieszenie tylne: amortyzator Ohlins EC TTX, skok 120 mm
hamulec przedni: 2 tarcze 320 mm, 4-łoczkowe zaciski Brembo Stylema
hamulec tylny: tarcza 220 mm, zacisk Brembo 2-tłoczkowy
opona przednia: 120/70 ZR17
opona tylna: 200/55 ZR17
systemy dodatkowe: ABS, quickshifter, system multimedialny, kontrola trakcji, kontrola startu, kontrola wheelie
szerokość/długość/rozstaw osi: 805/2080/1415 mm
masa: 210 kg z płynami
wysokość siedzenia: 845 mm
zbiornik paliwa: 16 l
normy emisyjne: Euro 4
Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê