Kawasaki Z900RS SE 2022 - opis, zdjêcia, dane techniczne
Rosnąca popularność modeli sportowych w stylu retro skłoniła Kawasaki do poszerzenia swojej oferty - model Z900RS SE skierowany jest do wszystkich tych, którzy preferują ponadczasowy design i nieodłączne piękno klasycznych motocykli.
Nowy Kawasaki Z900RS SE na sezon 2022 ożywia jeden z najbardziej atrakcyjnych schematów malowania z lat 70-tych: klasyczną kolorystykę "Yellow Ball" oryginalnego modelu Z1 z 1972 roku (Super Four).
Ponadto, a może przede wszystkim, Z900RS SE otrzymał imponujący pakiet modyfikacji zawieszenia i układu hamulcowego.
Model SE został wyposażony w tylny amortyzator Öhlins S46 z regulacją napięcia wstępnego. Wyposażony w aluminiowy korpus o konstrukcji jednorurowej, tłok średnicy ø46 mm oraz wewnętrzne komory powietrzno-gazowe, zapewniają doskonałe wyczucie motocykla.
Zmiany z przodu to odwrócony przedni widelec o średnicy 41 mm w kolorze złotym, ze zmodyfikowanymi nastawami, tak aby stworzyć idealną równowagę między przodem/tyłem motocykla i reakcją w całym zakresie skoku zawieszenia.
Układ hamulcowy również uległ zmianie wraz z wprowadzeniem zacisku i tarczy Brembo z przodu. Podwójne przednie tarcze Brembo ø300 mm i zaciski monoblock Brembo M4.32 montowane radialnie oraz przewody w stalowym oplocie zapewniają większą siłę hamowania, jednocześnie oferując liniową progresję podczas operowania dźwignią.
Optyczne zmiany względem bazowego modelu Z900RS to litery "RS" w logo modelu na bocznych osłonach wykończonych na czerwono oraz czarne, aluminiowe osłony boczne chłodnicy i osłony wtrysku paliwa oraz piękne, złote wieloszprychowe koła. Wisienką na torcie jest oczywiście schemat malowania "Ice Ball", który nawiązuje do legendarnego modelu Z1.
Specyfikacja, dane techniczne Kawasaki Z 900 RS:
|
WYMIARY |
|
| Długość | 2,100 mm |
| Szerokość | 865 mm |
| Wysokość | 1,150 mm |
| Rozstaw osi | 1,470 mm |
| Prześwit | 140 mm |
| Wysokość siedziska | 845 mm |
| Masa własna | 215 kg |
| Zbiornik paliwa | 17 litrów |
|
OSIĄGI |
|
| Moc maksymalna | 82.0 kW {111 KM} / 8,500 min-1 |
| Maks. Moment obrotowy | 98.5 Nm/ 6,500 min-1 |
|
SILNIK |
|
| Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suw, rzędowy |
| Układ zaworów | DOHC, 16 zaworów |
| Średnica/skok | 73.4 x 56.0 mm |
| Pojemność | 948 cm3 |
| Stopień kompresji | 10.8:1 |
| Układ paliwowy | wtrysk: ø36 mm x 4 podwójne przepustnice |
| Układ smarowania | smarowanie wymuszone, mokra miska |
| Rozrusznik | elektryczny |
| Układ zapłonowy | elektroniczny |
|
UKŁAD NAPĘDOWY |
|
| Napęd | łańcuch |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa |
| Przełożenia: 1. |
2.917 (35/12) |
| 2. | 2.059 (35/17) |
| 3. | 1.650 (33/20) |
| 4. | 1.409 (31/22) |
| 5. | 1.222 (33/27) |
| 6. | 0.967 (29/30) |
| Przełożenie wstępne | 1.627 (83/51) |
| Przełożenie główne | 2.800 (42/15) |
| Sprzęgło | Manualne, mokre |
|
RAMA |
|
| Typ | Kratownicowa |
| Zawieszenie: przód | Widelec upside-down ø41 mm z regulacją tłumienia dobicia i odbicia i ustawieniem naprężenia wstępnego sprężyny |
| tył | typuBack-link, Öhlins S46 gazowy amortyzator regulacją tłumienia dobicia i odbicia i ustawieniem naprężenia wstępnego sprężyny |
| Skok koła: przód | 120 mm |
| tył | 140 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 25.0° |
| Wyprzedzenie | 98 mm |
| Kąt skrętu | 35° / 35° |
| Opony: przód | 120/70ZR17 M/C (58W) |
| tył | 180/55ZR17 M/C (73W) |
| Hamulce: Przód | Podwójne, pływające tarcze ø300 mm Brembo |
| zacisk | Podwójne, mocowanie radialne, Brembo M4.32 Monoblock, 4-tłoczkowe zaciski przeciwstawne |
| Tył | Pojedyncza ø250 mm tarcza |
| zacisk | Zacisk: 1-tłoczkowy |


Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze