tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ulica to nie ring - pozytywny przekaz

Ulica to nie ring - pozytywny przekaz

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.04.07, 16:28 3 Drukuj

Na początku miesiąca ruszyła kolejna już kampania społeczna skierowana na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i kultury jazdy na naszych drogach. W przeciwieństwie do akcji „idzie wiosna, będą warzywa", ta jest już dużo bardziej przemyślana.

Kluczem do sukcesu mają być między innymi znane twarze biorące w akcji udział. Zaangażowani są: Tomasz Gollob, Hubert „Raptowny" Dylon, Dariusz „Tiger" Michalczewski, Maciej Wisławski oraz Piotr „Piotruś" Zalewski. Ważna jest forma przekazu. Nie będzie to już, tak jak kiedyś, agresywny i dość negatywny wydźwięk, ale raczej forma edukacji. Bezpieczne pokazy ekstremalnych odmian motoryzacji w formie zorganizowanych imprez mają integrować kierowców. Ich zadaniem będzie przełamywanie barier tak samo między użytkownikami czterech i dwóch kół, jak i między młodymi, a starszymi. Ważnym aspektem również jest obalenie utartego obrazu motocyklisty, jako wariata, dawcę, czy chama.

Zaraz po zwiększeniu kultury jazdy, pierwszorzędnym zadaniem „Ulica to nie ring" jest zmniejszenie liczby ofiar i wypadków. Kampania będzie miała na celu wzrost świadomości społecznej dotyczącej również bezpieczeństwa.

Więcej znajdziecie na stronie kampanii „Ulica to nie ring".

Zdjęcia
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę