tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Czterocylindrowy roadster i piêæsetka retro - Benelli patentuje nowe modele
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Czterocylindrowy roadster i piêæsetka retro - Benelli patentuje nowe modele

Autor: Janusz Bêbenek 2020.04.10, 12:37 Drukuj

Firma Benelli złożyła kolejne wnioski patentowe, dotyczące dwóch nowych modeli. TNT 600 to nowoczesny naked, napędzany 4-cylindrową jednostką rzędową, a dobrze już znane Imperiale otrzyma nowy, mocniejszy silnik klasy 500. 

Benelli TNT600i jest obecnie jedynym produkowanym w Chinach motocyklem napędzanym rzędową czwórką. Póki co nie ma go jednak w ofercie polskiego dystrybutora Benelli, firmy MotorLand. Być może zmieni się to po wprowadzeniu na rynek nowej generacji tego modelu. Jeśli wierzyć opatentowanym projektom nowego TNT600 - ten złożony niedawno jest już trzeci - maszyna zachowa jednostkę napędową i niemal kompletne podwozie. Mocno zmieni się natomiast stylistyka. Podwójny wydech umieszczony do tej pory pod kanapą powędruje pod silnik, a zbiornik paliwa będzie miał nowy, bardziej wyrazisty kształt. Nowością jest również przednia lampa, przypominająca nieco tę z Kawasaki Z1000. 

Advertisement
NAS Analytics TAG

benelli-600n

Na swoją premierę czeka również większy wariant neoklasyka Benelli Imperiale. Na światowych rynkach, w tym polskim, sprzedawana jest obecnie wersja 400, napędzana dość słabym, 21-konnym singlem. Na horyzoncie widać już Imperiale 530, którego silnik, zgodnie z nazwą, będzie miał pojemność ok. 500 cm3. Możemy się więc spodziewać skoku mocy, prawdopodobnie do ok. 30 KM. Wciąż nie jest to dużo, ale należy pamiętać, że Imperiale jest maszyną typowo spacerową. Wizualnie jedyną różnicą jest pełna kanapa w wersji 530, zamiast oddzielnych siedzisk dla kierowcy i pasażera znanych z 400. 

benelli-imperiale-530

W najbliższych planach Benelli znalazła się również powiększona wersja popularnego turystycznego modelu TRK, tym razem napędzana twinem o pojemności 800 cm3. Biorąc pod uwagę dużą popularność modelu z silnikiem 500 cm3, może to być światowy przebój w segmencie tańszych maszyn klasy adventure. Wiele zależy jednak od tego, jak szybko rynki na całym świecie podniosą się z kryzysu wywołanego koronawirusem.

Więcej informacji o motocyklach Benelli znajdziecie na oficjalnej stronie polskiego importera oraz w sieci dealerskiej.

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê