tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2022 Triumph Tiger Sport 660. Opis, zdjêcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2022 Triumph Tiger Sport 660. Opis, zdjêcia, dane techniczne

Autor: Wojciech Grzesiak 2021.10.05, 13:11 2 Drukuj

Triumph wreszcie zaprezentował światu swoją propozycję kompaktowego motocykla turystycznego, który sprawdzi się zarówno podczas dalekich podróży jak i podczas codziennych przejażdżek po mieście.

Triumph Tiger Sport 660 wyznacza nową jakość w swojej klasie i nie są to tylko puste słowa, ponieważ motocykl ten na papierze bije konkurencję na głowę pod każdym względem.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Zacznijmy od najmocniejszego sinika w swojej klasie, a jest nim trzycylindrowy motor o pojemności 660 cm3, który znają już użytkownicy Tridenta. Maksymalna moc 81 koni mechanicznych jest osiągana w zakresie 10 250 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 64 Nm.

Jeśli chodzi o zawieszenie i układ jezdny, to również mamy tu mieszankę wysokiej jakości komponentów. Zawieszenie to widelec upside-down i amortyzator tylny marki Showa. Tył posiada zdalną hydrauliczną regulację regulację napięcia wstępnego.

Pięcioramienne felgi o średnicy 17 cali zostały ubrane w opony Michelin Road 5. Za hamowanie są odpowiedzialne między innymi dwie tarcze z przodu, każda o średnicy 310 mm oraz dwutłoczkowe przesuwne zaciski Nissin.

Istotną kwestią jest wygoda i ergonomia. Siedzisko znajduje się na wysokości 835 mm, szyba posiada możliwość łatwiej regulacji, a kierownica została nieco zwężona, by zapewnić dobrą manewrowalność i wygodę. Motocykl posiada zintegrowane mocowania kufrów, co jest wygodne i estetyczne. W katalogu akcesoriów znajdziecie między innymi kufer centralny o pojemności aż 52 litrów.

Nowy Tiger Sport 660 to również bogaty pakiet elektroniki, jakiego nie ma żaden inny motocykl z tej klasy. Informacje są wyświetlane na ekranie TFT, który można poączyć z systemem My Triumph, dzięki czemu dostępne będą takie funkcje jak nawigacja, czy sterowanie GoPro.

O bezpieczeństwo dba kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji oraz układ ABS. Użytkownik ma do dyspozycji dwa tryby jazdy - Road i Rain. Opcjonalnie można dokupić quickshifter, co również jest niedostępne dla motocykli konkurencji.

Cena w Polsce na razie nie jest znana, ale patrząc na ceny dla rynków zagranicznych wiadomo już, że motocykl będzie droższy od swoich konkurentów. Triumph postanowił jednak zoptymalizować kwestię serwisu i tak oto Tiger Sport 660 ma interwały wynoszące 16 tysięcy kilometrów lub 12 miesięcy.

Producent udziela dwuletniej gwarancji z możliwością przedłużenia o rok lub dwa lata. Triumph twierdzi, że Tiger Sport 660 w ciągu 3 lat użytkowania wymaga najniższego czasu pracy w warsztacie, co pozwoli zaoszczędzić na robociźnie, a także najniższy koszt konserwacji, a co za tym idzie - zmniejszone wydatki na części. Czy te zapewnienia sprawią, że klienci rzucą się na małego tygrysa? Tego dowiemy się już w lutym przyszłego roku, kiedy motocykl trafi do salonów.

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: miodek 06/10/2021 09:02

tysi±c skrót tys.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê