Wystawa Motocykli i Skuterów Moto Expo 2017 okiem Ścigacz.pl

Autor: Piotr Barry Baryła 2017.03.07, 09:49 1 Drukuj

Kaski, kurtki, spodnie motocyklowe i wszelkiego rodzaju akcesoria. Ponadto oferta organizatorów szkoleń oraz wypraw motocyklowych i przede wszystkim - najnowsze motocykle – to wszystko i jeszcze więcej pojawiło się na Moto Expo 2017.

Skoro weekend pełen motocyklowych wrażeń już za nami, czas na kilka słów podsumowania. W dwóch halach, na łącznej powierzchni blisko 9 tys. m², pojawiło się 84 wystawców. Przez trzy dni wystawę odwiedziło 19 500 osób, przy czym najtłoczniej, podobnie jak co roku, było w sobotę.

Na miejscu zobaczyliśmy wiele interesujących nowości na sezon 2017, lecz należy tu również wspomnieć o kilku "wielkich nieobcenych". Niestety, tym razem zabrakło stoisk takich marek jak: Honda, Ducati, KTM czy Kawasaki. Dla równowagi bardzo obficie prezentowała się Strefa Sport, nad którą Ścigacz.pl objął patronat medialny.

Na wystawie można było spotkać zawodników oraz całe teamy wyścigowe takie jak: Pazera Racing, Lobo Moto, Wójcik FHP Racing Team, Freestyle Family czy Team LRP Poland. Pojawili się także Mariusz Głodny, czyli nasz specjalista od hill climbingu oraz wiecznie uśmiechnięty Michał Latoch, który przygotowuje się do startu w Rajdzie Dakar 2018. Na scenie toczyły się dyskusje, a na parkingu przed halą zorganizowano pokazy i zawody. Nie zabrakło też ciekawych smaczków dla miłośników zabytków oraz customów. Największą powierzchnię na wystawie zajmowało stoisko Inter Motors, gdzie u progu nowego sezonu, korzystając z outletowych cen i bogatej ofery, można było skompletować strój motocyklowy. Robiącym takie zakupy przysługiwał zwrot kosztu wejściówki na wystawę.

BMW – rozpruło worek z nowościami…

Stoisko niemieckiej marki było jednym z największych. Zobaczyliśmy na nim m.in. R1200GS Rallye, czyli flagowy motocykl BMW w najnowszej, uterenowionej wersji. Nie zabrakło także stylowej rodziny BMW R nineT, która w ostatnim czasie powiększyła się o nowe modele.

Przy okazji poznaliśmy też ceny wszystkich nowości. Poza standardowym R nineT, kosztującym 64 200 zł, pojawił się R nineT Scrambler (54 700 zł), R nineT Pure (51 600 zł) oraz emocjonujący R nineT Racer (56 000 zł). Oczywiście nie zabrakło też pozostałych modeli z oferty. Nie zobaczyliśmy tylko BMW G 310 R, lecz przedtawiciele marki zapewniali nas, że "trzysetka" trafi do salonów już wiosną. Zobaczymy…

Yamaha – ciemna (i szybka) strona Japonii

Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 laska dark side yamaha

Na stoisku Yamahy wszyscy chcieli zrobić sobie zdjęcie na nowej YZF-R6, która w naszej ocenie była jedną z największych gwiazd tegorocznej wystawy.

Nowa Yamaha R6 to zupełnie nowy wygląd, wyraźnie zbliżony do stylu reprezentowanego przez YZF-R1, oraz przebudowana jednostka napędowa spełniająca normę Euro 4. Szczegółowe dane techniczne nie zostały jeszcze zdradzone, ale znamy za to cenę – R6 2017 będzie kosztować 59 900 zł. Poza sportową "sześćsetką" na stoisku pojawiła się także stylowa Yamaha SCR950 oraz odświeżona MT-09 z kontrolą trakcji i quickshifterem – i to na wyposażeniu standardowym! Ceny obydwu wspomnianych motocykli są identyczne i wynoszą 39 900 zł.

Triumph – nowoczesna klasyka

Miłośnicy angielskich maszyn powinni być usatysfakcjonowani, bowiem na stoisku Triumpha nowości nie brakowało. Pojawił się zadziorny, miejski zawadiaka Street Triple, stylowy Street Scrambler oraz dopracowny w każdym calu, ociekający elegancją Bonneville Bobber (jego cenę ustalono na 57 500 zł). Był także Street Twin w wersji cafe racer, czyli najnowszy model Street Cup. Wszystkie wymienione powyżej motocykle marki Triumph bedziemy dla was testować w najbliższych dniach, co oznacza, że niebawem poznacie szczegóły. Brzoza, czyli pan redaktor Michał Brzozowski, pakuje walizki i za chwilę leci do Hiszpanii, gdzie maszyny testowe już na niego czekają.

Suzuki – nie tylko powrót króla

Nowości Suzuki to nie tylko głośny "powrót króla", czyli naszpikowanego elektroniką GSX-R-a 1000 (którego już mieliśmy okazję podziwiać na żywo w łódzkim salonie GRANDys duo), ale też kilka innych perełek. Zobaczyliśmy m.in. nowego V-Stroma 250, który kosztuje 25 500 zł. Był też GSX-S750 z regulowaną kontrolą trakcji w standardzie (cena motocykla - 36 500 zł). Z kolei V-Strom 650 oraz 1000 przeszły kurację odmładzającą. Obydwa modele mają teraz kontrolę trakcji (z opcją jej wyłączenia), spełniają normę emisji spalin Euro 4, a poza tym zostały odświeżone wizualnie. Czekający na Suzuki Hayabusę trzeciej generacji muszą uzbroić się w cierpliwość, bowiem premierę nowego modelu przewidziano dopiero na końcówkę 2018 roku.

Harley-Davidson – nigdy nie było taniej

Motocykle tej amerykańskiej marki można było podziwiać na stoisku przygotowanym przez jednego z warszawskich dealerów Harley-Davidson, mianowicie firmę Twin Peaks. Pośród maszyn znalazł się m.in. model Street Glide wyposażony z potężny system nagłaśniający. Głośna muzyka płynęła z głośników, a przechadzający się pomiędzy motocyklami odwiedzający zastanawiali się, jak długo wytrzyma to akumulator. Największą uwagę zwiedzających przyciągał jednak skromny model H-D Street 750, który dzięki promocji ogłoszonej przez importera tej marki w Polsce, kosztuje w tej chwili tylko 27 900 zł.

Romet – klasyka, duże pojemności i ten kosz…

Duże i przyjemne dla oka stoisko marki Romet przyciągało oglądających głównie dzięki nowym modelom z serii Classic. Ich ceny nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone, dlatego przeprowadziliśmy małe śledztwo i ustaliliśmy dla was zbliżone, orientacyjne kwoty. Wszystko wskazuje na to, że cena Classic 400 Cafe Racer nie powinna przekroczyć 18 tys. zł. Ogar Legend 125 będzie kosztować około 8 tys. zł. Classic 400 SR, czyli stylowy scrambler, to dopiero prototyp, więc o cenie trudno dyskutować. Z kolei długo wyczekiwany Classic 400 w wersji z koszem ma się pojawić w sprzedaży w kwietniu tego roku. Spodziewamy się, że będzie kosztować niewiele ponad 20 tys. zł.

Targi motocyklowe Moto Expo 2017 laski na motocyklu

Junak – małe jest piękne

Firma Almot to nie tylko wyłączny przedstawiciel marki Triumph Motorcycles w Polsce, ale też właściciel marki Junak, której na wystawie również nie mogło zabraknąć. Stoisko Junak to przede wszystkim bogata oferta jednośladów klasy 125 ccm. Począwszy od prostych, klasycznych motocykli, przez skutery, skończywszy na lekkich chopperach. Pojawiło się także kilka oryginalnych przeróbek i ciekawych malowań.

To tylko kilka głównych marek, które można było podziwiać na Moto Expo 2017. Nie jestem w stanie napisać i wymienić wszystkich obecnych, za co wszystkich pominiętych serdecznie za to przepraszam. Wystawa Motocykli i Skuterów to poza motocyklami i akcesoriami to także piękne hostessy, ale zamiast o nich pisać, przygotowaliśmy dla was galerię zdjęć...

Zdjęcia
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 ludzie
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 Harley Davidson aztec
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 odziez motocyklowa
Moto Expo 2017 hostessa bmw
Targi motocyklowe Moto Expo 2017 BMW S1000RR HP 4 Carbon
Warszawskie targi motocyklowe 2017 akcesoria motocyklowe
Warszawskie targi motocyklowe 2017 Barry Michal Latoch
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 choinka
Warszawskie targi motocyklowe 2017 piekny custom
Warszawskie targi motocyklowe 2017 Yamaha R1 przymiarka
Targi motocyklowe Moto Expo 2017 yamaha scigacz pl
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 custom
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 triumph
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 triumph od tylu
Warszawa Moto Expo 2017 rat bikers poland
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 The King Is Back
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 Nowy Gixxer
Moto Expo 2017 laska harley davidson
Warszawa Moto Expo 2017 romet offroad
Warszawskie targi motocyklowe 2017 Romet
Warszawskie targi motocyklowe 2017 Olek Ostrowski
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 Junak
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 nie tylko motocykle
Warszawa Moto Expo 2017 laska na skuterze
Wystawa motocykli i skuterow Moto Expo 2017 quad Rafala Sonika
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali
na górę