Stefan Pierer wprowadza zmiany w Pierer New Mobility. Nowa strategia sprzedaży rowerów elektrycznych
Stefan Pierer staje na głowie, by uratować swoje imperium. Jego częścią jest produkcja i sprzedaż rowerów elektrycznych marek Husqvarna i GasGas. Spółkę Pierer New Mobility czeka reorganizacja i zmiana strategii działania. To część planu naprawczego przygotowanego przez Citigroup.
Pierer New Mobility to spółka, która zajmuje się produkcją i sprzedażą rowerów elektrycznych. W jej portfolio są marki GasGas, Husqvarna E-Bicycles oraz FELT. Działania tej ostatniej mają pozostać bez zmian, a nowa strategia będzie dotyczyła tylko GasGas i Husqvarny.
Na czym będą polegać zmiany? Oprócz zmniejszenia liczby rowerów, które zalegają na magazynach, PNM ma wycofać się z Wielkiej Brytanii i Niemiec. Działania operacyjne, obsługa klienta i marketing będą prowadzone w biurach w austriackim Munderfing oraz w Kalifornii.
W komunikacie prasowym napisano, że działania PNM skupią się teraz na tym, żeby w jak największym stopniu zmniejszyć stany magazynowe rowerów. Zmiany mają być niezauważalne dla klientów, co oznacza utrzymanie płynności dostaw części zamiennych oraz bieżącej obsługi nowych i przyszłych posiadaczy rowerów GasGas i Husqvarna.
- Nasza działalność będzie odbywała się bez zmian, zapewniając nieprzerwane dostawy rowerów, części zamiennych i akcesoriów. Obsługa klienta i przepływ towarów nie zostaną przerwane. Wszystkie zobowiązania dotyczące autoryzacji sprzedawców, bonusów i płatności za faktury również pozostają bez zmian - powiedział Stefan Pierer w oświadczeniu firmy.
- Wyzwania finansowe, z którymi się mierzymy, występują na poziomie właścicielskim, więc nie dotknęły nas w zbyt dużym stopniu. Pracujemy tak, jak robiliśmy to dotychczas - powiedział Pat Hus, dyrektor sprzedaży Pierer New Mobility North America, cytowany przez BRAIN.
W tym momencie warto też wyjaśnić, że sytuacja w Pierer Mobility i Pierer New Mobility nie dotyczy rowerów KTM. Te są produkowane prze spółkę KTM Fahrrad GmbH, która powstała w 1992 r. po tym, jak w 1991 r. KTM Fahrzeugbau AG ogłosiło bankructwo. Wtedy firma została podzielona na 4 części. Spółkę produkującą rowery kupił hurtownik - Herman Urkauf. Od 1996 r. zarządza nią Carol Urkauf-Chen.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze