Benelli Leoncino - król stylu w klasie 500
W sezonie 2018 w salonach polskiego dystrybutora marki Benelli pojawi się długo wyczekiwany model Leoncino. Elegancki motocykl dostępny będzie w trzech wersjach wyposażenia - jako roadster, scrambler oraz nowoczesny cafe racer.
Najmocniejszą stroną Benelli Leoncino jest zdecydowanie jego stylistyka, która bez żadnych kompleksów może konkurować z najlepszymi klasykami od włoskich, niemieckich i japońskich producentów. Umiejętnie połączono w niej tradycyjne linie z nowoczesnymi dodatkami, takimi jak oświetlenie LED i cyfrowy wyświetlacz. Leoncino ma znakomite proporcje i wygląda na maszynę z dużo wyższej półki, a jest przecież przedstawicielem niedrogiej klasy 500. Jest więc niezwykle stylową propozycją dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Fermin Aldeguer, Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez, Marc Marquez w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP. W kalendarzu PSP Łukasza Świderka czeka na Ciebie 12 wyjątkowych zdjęć zawodników, którzy w sezonie 2025 zapisywali się na kartach historii motocyklowego Grand Prix.
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Napędza go chłodzony cieczą, rzędowy twin o pojemności 500 cm3 i mocy 48 KM, który znamy już z turystycznego modelu TRK502. To nowoczesna ośmiozaworowa jednostka, która połączona jest hydraulicznie wspomaganym sprzęgłem z sześciostopniową skrzynią biegów. Mocne hamulce z czterotłoczkowym zaciskiem z przodu wyposażone są oczywiście w system ABS.
Benelli Leoncino dostępny będzie w trzech wersjach. Bazowa jest klasycznym roadsterem na 17-calowych, odlewanych kołach. Wersja Trail spogląda w stronę szutrowych tras - posiada szprychowe koła, z których przednie ma rozmiar 19 cali oraz mocniejsze, regulowane zawieszenie z przednim widelcem USD z rur o średnicy 50 mm. Trzecia wersja to Leoncino Sport, będąca wariacją na temat klasycznego motocykla sportowego. Znajdziemy w niej niewielką owiewkę, kierownicę typu clip-on oraz jeszcze mocniejsze hamulce z podwójną tarczą i czterotłoczkowymi zaciskami z przodu.
Wszystkie odmiany modelu Leoncino dzielą ten sam silnik oraz kratownicową, stalową ramę. Będą wprowadzane do sprzedaży stopniowo,w ciągu trwania sezonu 2018. Nie znamy jeszcze dokładnych cen, ale na pewno będą bardzo konkurencyjne - wysoka jakość w przystępnym budżecie to w końcu dewiza marki Benelli. Bądźcie czujni!







Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze