tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki Bandit 650S
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Suzuki Bandit 650S

Autor: Artur Owczarczyk 7 Drukuj

strony: 1 2 3 4 5

 

NAS Analytics TAG

Suzuki Bandit 650S

Spośród 3 testowanych maszyn Suzuki Bandit 650S ma najbardziej korzystną cenę. Również prowadzenie Bandita jest czystą przyjemnością. Trochę gorzej - w porównaniu z BMW F 800 S - wygląda sprawa regulacji zawieszenia tylnego. Aby zmienić wstępne napięcie amortyzatora tylnego, musimy wyposażyć się - podobnie jak w przypadku Yamahy FZ6 Fazer S2 - w klucz noskowy. Możliwa jest również regulacja napięcia sprężyn przedniego widelca. Nowy Bandit prowadzi się dostojnie i płynnie, a jego komfortowe zawieszenie dobrze radzi sobie z dość dużą masą zarówno w trasie, jak i w precyzyjnej jeździe miejskiej. 222 kg na sucho to sporo, jednak w czasie jazdy czuć wyraźnie, że B650 jest solidnie zawieszony i trudno oprzeć się wrażeniu, że zawias jest tu właśnie taki, jaki być powinien. Również pozycja za kierownicą jest wyprostowana, a przez to bardzo komfortowa. Na koniec należy dodać, że Bandit jest zaskakująco zwrotny, co - w przeciwieństwie do masy - wydatnie ułatwia czynności manewrowe.

Silnik Suzuki Bandit 650S to zupełnie nowa rzędowa „czwórka", charakteryzująca się bardzo dobrą dynamiką i kulturą pracy. Silnik wspaniale ciągnie już od 3500 - 4000 obr/min, a z imponującego tłumika dobiega wówczas subtelny, jedwabisty bas. W codziennej miejskiej przepychance ten właśnie zakres obrotów, wraz z jego dźwiękową oprawą, towarzyszy nam najczęściej i staje się niewątpliwym źródłem frajdy w obcowaniu z Banditem. Gdy przytrzymamy manetkę, wskazówka obrotomierza chętnie wędruje ku czerwonemu polu, a niesłabnące przyspieszanie okraszone jest cudowną przemianą subtelnego basu w drapieżny ryk. Słowa zachwytu należą się perfekcyjnie pracującej skrzyni biegów. W dużej mierze jest to zasługa hydraulicznego sprzęgła, które zazwyczaj możemy spotkać w pojazdach „z wyższej półki".

Hamulce Suzuki Bandit 650S oferują równie dobrą „dozowalność" i wysoką skuteczność, co hamulce modeli konkurencyjnych. Również i w Suzuki możemy opcjonalnie zainstalować system ABS, zapobiegający blokowaniu przedniego koła w momencie hamowania.

Tablica wskaźników Suzuki Bandit 650S nie zawiera ani wskaźnika aktualnego biegu (czym ustępuje BMW F 800 S), ani cyfrowego wskaźnika temperatury silnika. Zgodnie ze współczesnymi standardami zawiera ciekłokrystaliczny prędkościomierz i analogowy obrotomierz. Oprócz tego znajdziemy tu między innymi liczniki przejechanej odległości, wskaźnik poziomu paliwa i zegarek.

Dane Techniczne

Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 656 cm3
Średnica x skok tłoka 65,5 mm x 48,7 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr/min
Moment obrotowy 61,5 Nm przy 8900 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 205 km/h
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 780 mm
Wysokość całkowita 1225 mm
Rozstaw osi 1470 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia regulowana 770/790 mm
Masa suchego pojazdu 222 kg
Zawieszenie przód widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony

Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 160/60 ZR17 M/C 69W

Zbiornik paliwa 19,0 L
Norma czystości spalin EURO 3


Filmy:

Bandit 650 Miasto
Bandit 650 Miasto2
lovtza o Bandit650
0-100 Bandit650
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
suzuki bandit650 sciana
NAS Analytics TAG
suzuki bandit650 kamienica
suzuki bandit650 na kolejowej
suzuki bandit 650.przod
suzuki bandit650 tyl
bandit650 jazda
bandit650 winkiel
bandit650 na drodze
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê