tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Zbudowali R1 z koszem, by pojechać na "Elefanta"
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Zbudowali R1 z koszem, by pojechać na "Elefanta"

Autor: Barry 2018.01.29, 12:42 1 Drukuj

Wyjazd na zimowy zlot Elefantentreffen to wystarczający pretekst, aby gruntownie przebudować swój motocykl i dostosować go do niełatwej wyprawy… Jak się za to zabrać? Zobaczcie Yamahę R1 w wersji sidecar.

Lubimy dzielić się z wami wszelkiego rodzaju ciekawostkami. Gdy tylko usłyszeliśmy o sportowej Yamasze R1 przygotowywanej przez Polaków do wyjazdu na tegoroczny zlot Elefantentreffen, to nie mieliśmy wątpliwości, że musicie zobaczyć ten sidecar. Poprosiliśmy właściciela o szczegóły i kilka słów komentarza:

NAS Analytics TAG

"Erkę mam od 6 lat. Był już czas na zmianę, ale tak się z nią zżyłem, że szkoda mi jej było sprzedawać. Byłem 2 razy na elefancie i razem z Grześkiem gadaliśmy, że R1 z koszem to kozak projekt. Od zawsze lubiłem sporty, więc sport z koszem to jest to, czym chciałem pojechać na kolejnego elefanta. Projekt kosza zrobił Jackob z Lost moto Design. Cała praca wykonana była w Black Dog Custom Motorcycle.

Kosz w środku wyłożony jest warstwą izolacji z maty piankowej oraz skają. Za fotelem zrobiony jest "spojler" (stanowiący bagażnik na dalsze wyprawy). Do tego zamontowany kufer centralny i przedłużona kierownica poprzez wydłużenie odważników, co znacznie ułatwia jazdę tym motocyklem. Po dodatkowych badaniach technicznych motocykl zarejestrowany na 3 osoby, zwiększona dopuszczalna masa całkowita. Na niemieckich autostradach "dwójkę" z przodu na liczniku można spokojnie osiągnąć."

Informacje dot. kosza:

  • rama z Dniepra, po gruntownej modernizacji i dostosowaniu do podpięcia pod R1,
  • zawieszenie kosza na amortyzatorze z odbojem,
  • cały kosz wykonany ręcznie z blachy 1,3 mm,
  • koło w koszu od Hondy VFR 800,
  • fotel skórzany od Alfy GT,
  • uniwersalny samochodowy amortyzator skrętu,
  • podgrzewane manetki,
  • kierunek BMW e46,
  • lampa VW Golf V (halogen).

Całkowity koszt modyfikacji: około 14-15 tys. zł.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę