Voge 525 ACX. Ostatnie egzemplarze jeszcze dostępne u polskich dealerów
Tegoroczna nowość marki Voge, model 525 ACX, jest już dostępna w punktach dealerskich. Ten zgrabny naked spełnia wymogi kategorii prawa jazdy A2. Jest zbudowany zgodnie z najnowszą technologią, a do tego bardzo atrakcyjnie wyceniony. Przymierz się lub zabierz go na jazdę testową!
Marka Voge, będąca częścią koncernu Loncin nieustannie zyskuje na popularności na rynkach europejskich, w tym również w Polsce. Jej oferta poszerzyła się niedawno o dwa nowe modele na kategorię A2: nakeda 525 ACX oraz adventure 525 DSX. Obie maszyny pojawiły się niedawno w salonach i szybko znajdują swoich nowych właścicieli. O ile model 525 ACX jest jeszcze w punktach sprzedaży, tak po 525 DSX nie ma już śladu. Wyprzedał się w mgnieniu oka, podobnie jak we Włoszech, gdzie w sierpniu został hitem sprzedaży na tamtejszym rynku.
Voge 525 ACX to uniwersalny naked, ale bez trudu dostrzeżemy w nim też geny scramblera. Ogólna stylistyka Voge 525 ACX to mix tradycyjnych kształtów i nowoczesnych detali. Mamy tu m.in.: lekko zaokrągloną przednią lampę z mini owiewką, szeroką kierownicę, szprychowe koła z oponami Metzeler Tourance i 19-calowym frontem, wyeksponowany silnik i wysoko poprowadzony wydech.
Motocykl napędzany jest zmodyfikowaną dwucylindrową jednostką rzędową o pojemności niecałych 500 cm3 i mocy 48 KM. W połączeniu z rozsądną masą, wynoszącą 185 kg na sucho, i sprawnym zawieszeniem zapewnia ona odpowiednią dynamikę i świetną zabawę, zwłaszcza na krętych drogach o niekoniecznie dobrej jakości. Model ten wyceniono na 30 890 zł.
Więcej informacji o Voge 525 ACX, jak i innych pojazdach znajdziecie na stronie www.voge.pl. Motocykl dostępny jest już w sieci dealerskiej marki Voge.
Szczegółowe dane techniczne:
| pojemność | 494 cm3 |
| silnik | 4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy |
| rozrząd | DOHC |
| chłodzenie | cieczą |
| EFI | Bosch |
| moc maksymalna | 35 kW / 8500 obr./min. |
| moment obrotowy | 44,5 Nm / 7000 obr./min |
| norma środowiskowa | EURO5 |
| rozruch | elektryczny |
| skrzynia biegów | manualna, 6-biegowa |
| długość | 2150 mm |
| wysokość | 1230 mm |
| szerokość | 820 mm |
| rozstaw | 1450 mm |
| wysokość kanapy | 820 mm |
| prześwit | 200 mm |
| waga | 185 kg |
| dopuszczalna ładowność | 183 kg |
| felga przednia | 19" |
| opona przednia | Metzeler Tourance 110/80 R19 |
| hamulec przedni | dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin |
| zawieszenie przednie | amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 151 mm KYB |
| felga tylna | 17" |
| opona tylna | Metzeler Tourance 150/70 R17 |
| hamulec tylny | tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin |
| zawieszenie tylne | Amortyzator monoshock KYB o skoku 64,5 mm |
| system abstryby jazdy | dwukanałowy ABS Boschdwa tryby do wyboru (standard/sport) |
| zbiornik paliwa | 19 l |
| zużycie paliwa | 4,1 l / 100 km |


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze