VOGE 525 DSX najczê¶ciej wybieranym motocyklem w sierpniu we W³oszech! Czy stanie siê hitem w Polsce? [opis, zdjêcia, dane techniczne]
W sierpniu tego roku mieliśmy do czynienia z historycznym wydarzeniem. Po raz pierwszy wyprodukowany w całości w Chinach motocykl został liderem sprzedaży na rynku włoskim. Dokonał tego Voge 525 DSX, czyli nowy model adventure na kategorię A2, którego można było również od sierpnia kupić w sieci sprzedaży Voge w Polsce. Można było, bo podobnie jak we Włoszech wszystkie dostępne pojazdy ekspresowo znalazły swoich właścicieli.
Włosi kochają ekonomiczne i niezbyt ciężkie motocykle adventure. Przez długi czas najlepiej sprzedającym się na tamtejszym rynku modelem był motocykl Benelli TRK 502. Niedawno w tym samym segmencie wyrósł mu poważny konkurent - Voge 525 DSX, produkowany w fabryce Loncin. Model ten pojawił się we włoskich salonach w lipcu i od razu zajął trzecie miejsce w miesięcznym zestawieniu nowo zarejestrowanych motocykli. W sierpniu, z liczbą 242 zarejestrowanych maszyn, był już bezkonkurencyjny. Po raz pierwszy w historii stuprocentowo chiński motocykl został liderem dużego i wymagającego rynku włoskiego.
Źródłem sukcesu Voge 525 DSX jest przede wszystkim jego nowoczesna konstrukcja połączona z dojrzałą estetyką, która trafia do europejskich klientów. Motocykl napędzany jest zmodernizowanym, dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 494 cm3 i mocy 48 KM. Jest dosyć lekki - w pełni zatankowany waży nieco ponad 200 kg, o dobre 30 kg mniej niż konkurencyjny Benelli TRK 502X. Voge toczy się na szprychowych kołach (przód 19", tył 17") wyposażonych w opony Metzeler Tourance.
Na pokładzie modelu 525 DSX pracują również zawieszenie firmy KYB, hamulce Nissin i dwukanałowy ABS Bosch. W kokpicie znajdziemy 7-calowy kolorowy wyświetlacz z bogatym zestawem informacji oraz możliwością połączenia ze smartfonem i wyświetlania strzałek nawigacji. Jest tu również klasyczne gniazdo 12V oraz dodatkowo USB.
Voge 525 DSX kosztuje 32 200 zł, a w zestawie z kompletem aluminiowych kufrów - 36 200 zł. Więcej informacji o tym modelu, jak i innych pojazdach znajdziecie na stronie www.voge.pl.
Szczegółowe dane techniczne:
pojemność | 494 cm3 |
silnik | 4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy |
rozrząd | DOHC |
chłodzenie | cieczą |
EFI | Bosch |
moc maksymalna | 35 kW / 8500 obr./min. |
moment obrotowy | 44,5 Nm / 7000 obr./min |
norma środowiskowa | EURO5 |
rozruch | elektryczny |
skrzynia biegów | manualna, 6-biegowa |
długość | 2170 mm |
wysokość | 1380 mm |
szerokość | 820 mm |
rozstaw | 1456 mm |
wysokość kanapy | 830 mm |
prześwit | 200 mm |
waga | 190 kg |
dopuszczalna ładowność | 183 kg |
felga przednia | 19" |
opona przednia | Metzeler Tourance 110/80 R19 |
hamulec przedni | dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin |
zawieszenie przednie | amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 150 mm KYB |
felga tylna | 17" |
opona tylna | Metzeler Tourance 150/70 R17 |
hamulec tylny | tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin |
zawieszenie tylne | Amortyzator monoshock KYB |
system abstryby jazdy | dwukanałowy ABS Boschdwa tryby do wyboru (standard/sport) |
zbiornik paliwa | 16,5 l |
zużycie paliwa | 3,9 l / 100 km |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze