tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Loncin wymiecie do czysta swoj± mark± premium? Voge na targach EICMA w Mediolanie. Hit goni hit!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Loncin wymiecie do czysta swoj± mark± premium? Voge na targach EICMA w Mediolanie. Hit goni hit!

Autor: Andrzej Sitek 2024.01.18, 11:35 Drukuj
Voge, jeden z liderów sprzedaży motocykli w Europie, zaprezentował wszystkie nowości na sezon 2024. Najbardziej wyczekiwany jest oczywiste DS900X, ale to R125 może zostać liderem rynku polskiego. Zobaczcie naszą relację z targów Eicma 2023

Voge DS900X

DS900X należy do serii ADV i jest wyposażony w dwucylindrowy, rzędowy silnik DOHC o pojemności 895 cm3 z podwójnym rozrządem górnozaworowym i chłodzeniem cieczą. Jednostka napędowa generuje 93,8 KM przy 8 250 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 95 Nm przy 6 250 obr./min. Dostępne są cztery tryby jazdy, które kontrolują ustawienia ABS i kontroli trakcji - nie można ich włączać i wyłączać indywidualnie. Do tego dochodzi elektroniczny quick-shifter współpracujący z sześciobiegową skrzynią. Masa motocykla to 218 KG. Cena: 45 900 lub 49 900 z system trzech aluminiowych, pojemnych kufrów.

NAS Analytics TAG

Voge DS525X

Należy do absolutnych hitów sprzedaży we Włoszech. Wyprzedził nawet japońskich gigantów i niemieckie BMW. Jednostka centralna to rzędowa dwójka o pojemności 494 cm3 chłodzona cieczą. Silnik generuje 35 kW mocy maksymalnej przy 8 500 obr./min oraz 44,5 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 7000 obr./min.  Przednie zawieszenie z odwróconym widelcem (upside-down) od KYB zapewnia skok 150 mm. Z tyłu osadzono pojedynczy amortyzator (monoshock), oczywiście również od KYB. Voge DS525X charakteryzuje niewielkie zużycie paliwa: 3,9 l/100. Masa motocykla to 190 kg. Cena w polskiej dystrybucji to 29 900 zł, natomiast wraz z kuframi 33 900 zł.

Voge 300AC

300 AC należy do serii Classic, co natychmiast można dostrzec w jego sylwetce, owalnym i dużym reflektorze oraz kilku pomniejszych akcentach. Jednocześnie nie można odmówić mu nowoczesności. Spójrzcie na te minimalistyczne kierunkowskazy, ciekłokrystaliczny zegar i ponownie na reflektor, którego wnętrze kryje niestandardowy układ optyczny. Sercem 300AC jest jednocylindrowy silnik o pojemności 292 cm3 generujący 26 KM mocy przy 8 500 obr./min oraz 23,5 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 6 500 obr./min.  Masa jednośladu to zaledwie 170 kg. Voge 300AC to wydatek w kwocie 17 890 zł.

Voge 525ACX

Ten całkiem pokaźny Scrambler dostępny jest już dla motocyklistów z prawem jazdy A2. Bez wątpienia 525ACX jest jednym z najładniejszych motocykli Voge, a świetny design uzupełniają całkiem niezłe parametry techniczne. Jednostka napędowa to dwa cylindry w rzędzie. Silnik chłodzony cieczą ma pojemności 494 cm3 i zapewnia 35 kW mocy przy 8 500 obr./min oraz słuszny moment 44,5 Nm przy 6 000 obr./min.  Przednie zawieszenie zbudowano na bazie amortyzatora upside-down o skoku 151 mm (KYB), zaś tylne na bazie pojedynczego amortyzatora KYB o skoku 64,5 mm.  Zbiornik paliwa mieści aż 19 l benzyny, a spalanie jest na poziomie 4 l. Masa motocykla na sucho to 185 kg. Scrambler od Voge kosztuje obecnie 30 890 zł.

Voge 300 Rally

Voge 300 Rally nie ma bezpośredniego konkurenta, może poza Hondą CFM 300 Rally. Różnica jest znacząca i wynosi ponad 10 tysięcy złotych. Oczywiście o tyle droższa jest Honda! 300 Rally powstał po to, aby właściciel mógł bez obaw opuścić bezpieczną wstęgę asfaltu, o czym świadczy m.in. możliwość wyłączenia ABS. Ten bardzo żwawy motocykl wyposażono w jednocylindrowy silnik o pojemności 292 cm3 i maksymalnej mocy 21 kW przy 9 000 obr./min.  Jeśli chodzi o maksymalny moment obrotowy, dostaliśmy wartość 25 Nm przy 6 500 obr./min. Masa motocykla to zaledwie 158 kg. Warto zaznaczyć, że w standardzie są gmole oraz szyba. Voge 300 Rally kosztuje 21 890 zł.

Voge 125 R

Czy można zbudować sensownego nakeda na silniku o pojemności 125 cm3? Voge udowadnia, że ta sztuka jest możliwa, a osoby dysponujące jedynie prawem jazdy kategorii B, mogą wsiąść na motocykl, który wcale nie chce ustępować swoim większym braciom. Chińczycy nie oszczędzali na tym modelu: chłodzenie cieczą, dwukanałowy ABS, pełne oświetlenie LED to opcje, których kategoria 125 nie widzi zbyt często. Elastyczny silnik 125 R o pojemności 124,8 cm3 to jednocylindrowa jednostka DOHC chłodzona cieczą i generująca 15 KM przy 9 500 obr./min oraz 12 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 8 500 obr./min. Masa Voge 125 R wynosi 136 kg. Ten interesujący motocykl można mieć już za 15 490 zł.

Voge LX 500

LX 500 nie posiada na razie homologacji umożliwiające sprzedaż modelu na rynku europejskim, ale jeśli do tego dojdzie, może stać się kolejnym hitem marki Voge. Voge LX 500 to motocykl o potężnej sylwetce, solidnej konstrukcji i 2-cylindrowym silniku w układzie rzędowym, pochodzącym z... ADV! Jednostka zapewnia 46,2 KM mocy przy 8 500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy uzyskany z pieca o pojemności 471 cm3 to 42,5 Nm przy 7 000 obr./min. 17-litrowy zbiornik paliwa i zasięg 459 km pozwolą cieszyć się długimi podróżami bez konieczności częstego tankowania, a za sprawą elastycznej 6-biegowej skrzyni i prędkości maksymalnej 160 km/h, Voge LX 500 może stać się idealnym towarzyszem dla tych, którzy kochają przygodę w bardziej surowym wydaniu. Voge LX 500 waży 190 kg. Ponieważ motocykl nie miał premiery na rynku polskim, cena również nie jest znana. 

Voge 525R

Ten model nie występuje w polskiej dystrybucji, chociaż można go na przykład kupić w Portugalii. 525R to naked, który ma umożliwić Voge metamorfozę gamy średnich cylindrów. Główna zmiana polega na przyjęciu nowego dwucylindrowego silnika rzędowego, który został zmodyfikowany, zwiększając pojemność skokową do 494 cm3. Osiągnięto to przy znacznej poprawie momentu obrotowego, uzupełniono nową gamą schematów kolorystycznych, dodano nową cyfrową tablicę przyrządów (LCD 7"). To wszystko przy zachowaniu głównych komponentów, jak również ceny. Voge 525R generuje 47,6 KM przy 8 500 obr./min oraz 44,5 Nm maksymalnego momentu przy 7 000 obr./min. Motocykl waży 198 kg i posiada dość spory zbiornik o pojemności 16,5 l paliwa.

Voge 525RR

Kolejny motocykl, na który będziemy musieli jeszcze poczekać. Model 525 RR wywodzi się z Hondy CBR500R, ale nowy silnik VOGE ma większą pojemność skokową i moc. VOGE 525 RR ma pojemność 494 cm3, został już zaprezentowany w Chinach, ale do nas jeszcze nie zawitał. W tej kategorii wagowej chińskiego producenta w naszym kraju możemy zakupić obecnie DSX 525 oraz ACX 525. Loncin jest jednym z największych producentów silników w Chinach i od lat inspiruje się silnikiem Hondy o pojemności 500 cm3. To dla nowego 525 RR silnik został zmodyfikowany i przeniesiony z Hondy do Voge. 48-konne serce motocykla ma teraz 55 KM (nieco poniżej 41 kW). W Europie moc zostanie prawdopodobnie ograniczona do 48 KM (35 kW). Masa VOGE 525 RR jest niższa o dobre 20 kilogramów od Hondy CBR500R i wynosi 172 kg. Voge 525RR jest pozycjonowany przeciwko rywalowi i "inspiratorowi" CBR500R, ale czy będzie w stanie go pokonać?

Voge 250RR

Kolejny Voge, którego nie znajdziecie na polskie stronie marki. Ten sportowiec waży 137 kilogramów  łącznie z paliwem, a jego silnik generuje imponujące 29 KM z pojedynczego cylindra, przy pojemności 248 cm3. Jeśli chodzi o maksymalny moment obrotowy, Voge 250RR osiąga 23 Nm przy 7 000 obr./min. Stylistyka motocykla jest również bardzo przyjemna wizualnie, wyraźnie inspirowana najnowszą generacją superbike'ów. Reflektory wyglądające jak zmrużone oczy, zostały otoczone smukłymi, pionowo ustawionymi kierunkowskazami uformowanymi po obu stronach we wloty powietrza - prezentują się naprawdę świetnie. Prędkość maksymalna Voge 250RR wynosi 150 km/h.

Voge SR 1 125

Na koniec pozostał nam przedstawiciel rodziny skuterów. Voge opisuje swój model SR1 jako "niezastąpionego miejskiego towarzysza", co mówi nam wszystko o przeznaczeniu tego jednośladu. To jest praktyczny pojazd do codziennej jazdy. W przypadku SR1 szczególny nacisk położono na bezpieczeństwo, dlatego w tym celu skuter został wyposażony w mocne światła w technologii LED, wysoką szybę chroniącą kierowcę przed wiatrem i deszczem, szerokie podesty dla stóp i solidne zawieszenie - hydrauliczny widelec teleskopowy o skoku 93 mm, a z tyłu standardowy, ale pewny podwójny amortyzator sprężynowy o skoku 103 mm. Przy pojemności 149,9 cm3 jednocylindrowy silnik zapewnia 8,5 kW mocy maksymalnej (7 500 obr./min) oraz 11 Nm maksymalnego momentu obrotowego (6 000 obr./min). Voge Sr 1 125 waży jedynie 139 kg i można mieć go już za 14 900 zł. 

 

 

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê