tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Targi motocyklowe w Warszawie 2022 z innej strony. Gamonie Wybieraj± Konie (Odcinek 16)
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Targi motocyklowe w Warszawie 2022 z innej strony. Gamonie Wybieraj± Konie (Odcinek 16)

Autor: Szymon Dziawer 2022.04.05, 22:42 Drukuj

Sezon nieśmiało próbuje się otworzyć, co chwila robiąc psikusy motocyklistom. Nie inaczej było w targowy weekend, na który wierzchem dotarli tylko nieliczni.

Co prawda Rafałowi udało się już kilka razy potorować w ciepłych krajach, ale Szymon wciąż kręci się na miejscu w oknach pogodowych. Na szczęście sezon ma wybuchnąć już lada moment.

NAS Analytics TAG

Na targach nie mogło zabraknąć Gamoni, którzy usilnie poszukiwali tego, co kręci ich najbardziej, czyli tych najmocniejszych maszyn, najlepiej +200KM. 

Tych jednak było jak na lekarstwo. Kilkukrotne przekładanie imprezy, dwa lata pandemii i ogólne zmęczenie branży wpłynęło chyba na to, że na targach zabrakło największych: BMW, Ducati, Hondy, Suzuki czy Yamahy. KTM, Kawasaki i Harley-Davidson wystawiały się tylko siłami swoich dealerów. Z dużych marek był Triumph, gdzie można było obejrzeć m.in. Triumpha Speed Triple 1200 RR, czyli namiastkę superbike, choć takiego trochę w wydaniu modern-retro.

Najmocniejsze Kawasaki jakie udało się nam znaleźć to Z900 o mocy "tylko" 125 KM. No, ale nie tylko samą mocą człowiek żyje. Rozbudzające emocje, choć niekoniecznie adrenalinę, stoisko miał poczciwy Royal Enfield. Historia tej marki sięga jeszcze XIX w. i rzecz jasna nie od samego początku produkowała motocykle, ale można rzec, że robi to niemal od momentu pojawienia się koncepcji "roweru z silnikiem". Dziś Royal Enfield ma znów mocniejsze powiązania z Wielką Brytanią, gdzie, jak wieść gminna niesie, projektowane były najnowsze modele marki, które od kilku ładnych dekad produkowane są w Indiach. Najnowsze nie mylić z nowoczesne. Uwagę przykuł zarówno singel o pojemności 350 ccm (model Classic 350) jak i rozbudzający fantazję Interceptor 650, którego pojemność za pomocą fabrycznego zestawu tuningowego można podnieść do około 900 ccm!

Paradoksalnie jednymi z najmocniejszych maszyn na targach były… motocykle elektryczne. Zero Motorcycles to nowość na polskim rynku. Dane techniczne tych maszyn wyglądają imponująco. SR/S ZF14.4może pochwalić się zasięgiem do 323 km (w mieście), prędkością maksymalną 200 km/h (lepiej nie w mieście) i mocą 82 kW (111,5 KM), ale większe wrażenie robi moment obrotowy: aż 190 Nm i to w elektryku, gdzie dostępny jest on praktycznie od 0 rpm. Według danych producenta zasięg na autostradzie to odpowiednio 132 km i 166 km dla wersji Premium. Sporą zaletą motocykli marki Zero jest ich umiarkowana jak na elektryka masa - to "tylko" 229 kg dla wersji Standard i 234 kg dla Premium.

Jeżeli byliście - zobaczcie, co zwróciło uwagę chłopaków - nie byliście - sprawdźcie, czy było warto.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê