Motocykle elektryczne Ultraviolette debiutuj± w 10 krajach Europy. W Polsce ich nie zobaczymy
Podczas targów EICMA 2024 marka Ultraviolette oficjalnie pokazała się europejskim klientom, ale na wprowadzenie motocykli do sprzedaży trzeba było poczekać jeszcze kilka miesięcy, aż zostanie zbudowana odpowiednia sieć dystrybucji. Teraz pojawiła się informacja, że salony są gotowe na sprzedaż pierwszych motocykli do europejskich klientów.
Marka Ultraviolette została założona w 2016 r. i szybko zdobyła duży rozgłos. W 2021 r. zainteresował się nią indyjski koncern TVS, który postanowił udzielić jej wsparcia finansowego. Pierwszym motocyklem był przedstawiony w Indiach model F77, który szybko zdobył światowy rozgłos. Pod koniec 2022 r. producent chwalił się, że ma ponad 70 tys. zamówień z 70 krajów.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Teraz motocykle marki Ultraviolette będą dostępne w Europie, choć sprzedaż elektrycznych jednośladów na naszym kontynencie notuje spadki. Jest to spowodowane zmniejszeniem lub całkowitą likwidacją dotacji dla elektrycznych jednośladów. Na razie modele F77 MACH 2 i F77 SuperStreet pojawią się w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Austrii, Włoszech, Szwajcarii, Belgii, Holandii i Luksemburgu.
Producent uruchomił już przedsprzedaż dla klientów z tych krajów. Dzięki temu pierwsi zamawiający będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Model F77 Mach 2 będzie kosztował 8 990 euro, podczas gdy jego standardowa cena to 9 990 euro. Z kolei za F77 SuperStreet na początku trzeba będzie zapłacić 9 290 euro, podczas gdy jego standardowa cena to 10 390 euro.
Z pewnością zastanawiacie się, co klienci otrzymają za kwotę ok. 39 tys. zł. W obu przypadkach motocykle mają silniki o mocy 30 kW, a więc 40,8 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 100 Nm. Maksymalna prędkość ma wynosić 155 km/h. Na pokładzie są ABS od Bosch, system stabilizacji toru jazdy, kontrola trakcji oraz rozwiązanie nazwane Violette AI. Pod tą nazwą kryje się system telemetrii połączony z systemem łączności, który powiadomi właściciela, jeżeli ktoś np. będzie chciał ukraść jego motocykl.







Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze