Motocykl elektryczny Kawasaki zaprezentowany na Intermot 2022. Tak wygl±da przysz³o¶æ
Podczas trwających targów Intermot 2022 Kawasaki przedstawiło produkcyjny prototyp motocykla elektrycznego. Jednocześnie producent zaznacza, że elektryfikacja jest tylko jednym z kierunków, które zamierza obrać na drodze do uczynienia swoich jednośladów przyjaznymi dla środowiska.
Motocykl przedstawiony na targach Intermot 2022 to prototyp, który ma stanowić podwaliny dla maszyny produkcyjnej. Warto wspomnieć, że producent obiecał przedstawienie trzech motocykli elektrycznych i deklarowany termin mija właśnie w tym roku. Skoro nie pojawiły się one na targach Intermot, to być może zobaczymy je na targach EICMA. Jeżeli pokusić się o spekulacje, to można oprzeć się na informacjach opublikowanych w sierpniu przez japoński portal Autoby.jp.
W swoich rewelacjach japońscy dziennikarze pisali, że producent szykuje elektryczną wersję modelu Ninja z silnikiem o mocy odpowiadającej 27 KM. Miałby mieć czterostopniową skrzynię biegów i system odzyskiwania energii z hamowania. O ile moc jest zjadliwa, o tyle nieco gorzej prezentują się pozostałe parametry, ponieważ masa modelu ochrzczonego jako Ninja E1 to 219 kg, a zasięg będzie wynosił około 100 kilometrów. Wiadomo, że Kawasaki eksperymentuje też z wodorem oraz napędem hybrydowym. Podczas targów Intermot producent zanęcił nas nakedem. Czy w tym roku zobaczymy elektryki Kawasaki? Tego dowiemy się już wkrótce.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze¯aden szanuj±cy siê motocyklista nie kupi tego by³a.Jazda motorem to wolno¶æ a nie ograniczenie na przed³urzaczu.Takie guwno artyku³y za pieni±dze maj± namieszaæ w g³owach m³odym i naiwnym!!! ...
Odpowiedz27KM? 100km zasiêgu? To conajwyzej jako skuter do dojazdów do pracy i ogarniania spraw typu skocz po bu³ki, odbierz polecony z poczty czy inne gówno z urzêdu. £adowanie pewnie 0.5+ h . Cena wyjdzie na poziomie lekkiego turystyka. XD
OdpowiedzTylko ¿e skuterki wa¿± po 50-70 kilo dziêki czemu, wbrew pozorom, nawet 4 konne maszynki mog± dawaæ jak±æ frajdê i pozwalaj± na wiele wyg³upów. Ale maszyna o wadze turystycznej 650, mocy starego 125 i zasiêgu wyczynowego crossa 85 to nie mo¿e byæ nic dobrego
OdpowiedzTylko ¿e skuterki wa¿± po 50-70 kilo dziêki czemu, wbrew pozorom, nawet 4 konne maszynki mog± dawaæ jak±æ frajdê i pozwalaj± na wiele wyg³upów. Ale maszyna o wadze turystycznej 650, mocy starego 125 i zasiêgu wyczynowego crossa 85 to nie mo¿e byæ nic dobrego
Odpowiedz