Motocykl dla ojca i dla syna. Barton Naked, jeden model dla dwóch pokoleñ
W 1966 roku włoska firma Motobi wpadła na genialny pomysł, oferując swój model sport w wersji 50cc i 125cc.
Wtedy marzenie dziecka o posiadaniu takiego motocykla jak Tata było do spełnienia, ale nie było w zasięgu ręki. Taki zakup był możliwy tylko dla bogatszej części włoskiego społeczeństwa. Dzisiaj taki zakup jest dużo łatwiejszy do zrealizowania…
Motobi Sport z silnikiem 50cc i 125cc.
Wszystko zaczyna się od marzenia z dzieciństwa...
Załóżmy więc, że macie prawo jazdy kategorii B, zawsze chcieliście mieć motocykl, ale nie bardzo chce wam się robić prawo jazdy. Kupujecie sobie nową i niedrogą 125tkę z 3 -letnią gwarancją. Podoba wam się nowoczesny styl więc wybór pada na Bartona Naked.
Ten motocykl Bartona napędza silnik o mocy niecałych 10 KM. Nie jest to może demon prędkości, ale w trasie 90 km/h da się utrzymać spokojnie. Na dodatek motocykl zadowala się 2,4 litra benzyny na każde przejechane 100 km. Za amortyzację nierówności odpowiada zawieszenie typu up-side-down z przodu oraz amortyzator typu monoshock z tyłu. W standardzie mamy też pełne oświetlenie LED oraz układ hamulcowy z systemem CBS oparty na dwóch tarczach hamulcowych. Nie mogło też zabraknąć nowoczesnego wyświetlacza z wszelkimi możliwymi informacjami. Na miejscu pasażera da się przypiąć bagaż więc oprócz dojazdów do pracy możecie ruszać w trasę.
Szczegółowe omówienie znajdziecie w moim filmie:
A może wasza pociecha ma takie samo marzenie?
Macie już fajny sprzęt i zaczynacie zwiedzać Polskę. Niskie spalanie zachęca do kręcenia kilometrów. Góry czy piękne malownicze wioski i miasta są w waszym zasięgu. Jeśli uważacie, że warto podzielić pasję z młodszym pokoleniem i wspólnie spędzić czas to firma Barton ma dla was propozycję.
Bartona Naked można kupić również w wersji z silnikiem 50cc rejestrowanym jako motorower. Taki pojazd może prowadzić osoba, która ukończyła 14 lat i ma prawo jazdy AM.
Ten motorower od Bartona napędzany jest przez czterosuwowy, jednocylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Również i w tej wersji zawieszenie oparto o zawieszenie przednie typu up-side-down i tylny monoshock. Oba modele współdzielą też pełne oświetlenie LED oraz 17-calowe koła. Motorower posiada również hamulce tarczowe. Importer podaje spalanie na poziomie 1,3 litra na każde przejechane 100 km.
Brzmi jak dobry plan?
To podpowiem jeszcze, że po dwóch latach, jak już nabierzecie smaku na większą pojemność i zrobicie prawo jazdy kat A to sprzedacie 50-tkę. Wasza pociecha zrobi prawo jazdy kategorii A1. Podarujecie mu więc waszą 125-tkę. Wtedy nic nie stanie na przeszkodzie, żeby zacząć zwiedzać inne kraje niż Polska.





Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze50-kê Kymco posiadam i ma u mnie do¿ywocie
Odpowiedz