Motocykl Triumph TF 250-X doczekał się aktualizacji. Szybsze starty i jeszcze lepsza kontrola
Choć Triumph TF 250-X został zaprezentowany dopiero pod koniec ubiegłego roku, ale już doczekał się aktualizacji. W nowej, ulepszonej odsłonie ma zapewniać ostrzejszą moc, szybsze starty i jeszcze lepsze prowadzenie. Udoskonalenia nie ograniczyły się jednak tylko do zmian w elektronice silnika. Co zmieniło się w motocyklu crossowym z Hinckley?
Triumph TF 250-X to motocykl zbudowany tak, by od razu po wyjęciu go ze skrzyni transportowej móc wystartować w zawodach. Teraz doczekał się aktualizacji, co pokazuje, że producent bardzo poważnie podchodzi do swojego projektu. Zmiany mają poprawić sposób oddawania mocy oraz zapewnić lepszą kontrolę podczas treningów i wyścigów.
W kwestii poprawy osiągów producent zaktualizował oprogramowanie sterujące silnikiem w celu zwiększenia mocy i poprawy reakcji przepustnicy w pełnym zakresie obrotów. W praktyce powinno się to przełożyć na lepsze starty i lepsze wyjścia z zakrętów. Zamontowano też nowe sprzęgło Exedy, które ma się odznaczać zwiększoną trwałością i przyczynić do zwiększenia momentu obrotowego. Zmiany objęły też puszkę filtra powietrza oraz tłumik. Całość zaprojektowano tak, by spełniać wymagania FIM i AMA dotyczące emisji hałasu.
Na tym jednak nie koniec, ponieważ zwiększono możliwość dostrojenia zawieszenia. Dzięki temu zawodnik będzie miał jeszcze lepszą kontrolę w trakcie skoku i zwiększoną stabilność w zakrętach. Wprowadzono też drobne zmiany, które mają ułatwić obsługę motocykla i skrócić czas pracy mechaników. W tym celu udoskonalono układ mocowania akumulatora i przeprojektowano wizjer poziomu oleju, by był bardziej przejrzysty, co wpłynie na dokładność odczytu.
Triumph TF 250-X w nowej odsłonie trafi do sprzedaży jako motocykl na rok modelowy 2026. Oprócz nowych elementów konstrukcji oraz zmian w oprogramowaniu producent przygotował również nowe malowanie. Mowa o naklejkach w kolorze Triumph Performance Yellow, które mają podkreślać agresywny styl motocykla i sprawić, że wyróżni się na torze. Do motocykla można dokupić takie akcesoria, jak m.in. moduł kontroli startu, tytanowy układ wydechowy Akrapovic, moduł Wi-Fi MX Tune Pro, siedzenie o zwiększonej przyczepności i wiele innych.


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze