tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Super Duke R 2020. Opis, zdjcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Super Duke R 2020. Opis, zdjcia, dane techniczne

Autor: Redakcja 2019.11.07, 10:02 Drukuj

KTM 1290 Super Duke R na rok 2020 przeszedł kurację odchudzającą i odmładzającą, by powrócić w pełni blasku i chwały, silniejszy niż kiedykolwiek. Z całkowicie przeprojektowaną lżejszą ramą, rozbudowanym pakietem elektroniki i zmienionym zawieszeniem 1290 Super Duke R jest teraz jeszcze skuteczniejszy na ulicy i na torze!

KTM 1290 Super Duke R to jeden z tych motocykli, które mają budzić dreszcz emocji jeszcze przed startem, zanim nawet uruchomisz silnik. Ekstremalnie agresywna linia, ostre kształty, zwarta sylwetka i charakterystyczne grafiki. W myśl hasła „Ready To Race” KTM 1290 Super Duke R jest zawsze gotowy do ataku i do wyścigu! Pozostaje tylko pytanie, czy Ty jesteś gotowy i czy odważysz się spróbować?

NAS Analytics TAG

1290 Super Duke R - silnik

Nowy KTM 1290 Super Duke R 2020 odziedziczył silnik po swoim poprzedniku, co oznacza, że mamy tu jednostkę V2 o pojemności 1301 cm3 i imponującej mocy na poziomie 179 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 140 Nm. Takie osiągi w połączeniu z agresywną, ale przy tym bardzo naturalną pozycją, dostarczają wręcz nieziemskich doznań z jazdy.

Ogromna moc w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika w połączeniu ze zwartą konstrukcją podwozia, udoskonaloną ramą i nowym zawieszeniem to gwarancja najwyższej skuteczności zarówno na ulicy, jak i na torze. 1290 Super Duke R 2020 to niekończąca się moc wrażeń przy wspaniałym, basowym akompaniamencie potężnego silnika V2.

1290 Super Duke R - podwozie

Rama wykorzystuje silnik do zwiększenia sztywności skrętnej. W modelu 1290 Super Duke R 2020 zwiększono średnicę rur, ale pozostawiono cieńsze ścianki, co pozwoliło obniżyć masę motocykla o 2 kg. Z tyłu zastosowano kompozytową ramę pomocniczą, którą cechuje prostota montażu siedziska pasażera, uchwytu na tablicę rejestracyjną oraz świateł.

Zmiany objęły również zawieszenie modelu 1290 Super Duke R na rok 2020.. Z przodu znajdziemy widelec WP APEX z pełną regulacją oraz oddzielnymi ustawieniami odbicia i dobicia. Tylny amortyzator WP APEX posiada oddzielne zbiorniki gazu i oleju, co czyni go lżejszym i sprawia, że ma bardziej kompaktowe rozmiary. Wahacz został wydłużony i umieszczony bliżej zębatki wyjściowej celem uzyskania lepszej kontroli nad motocyklem. Kierownica posiada regulację zasięgu w czterech pozycjach, w zakresie 21 mm w przód i w tył.

1290 Super Duke R - wygląd

Modyfikacje 1290 Super Duke R na rok 2020 objęły również sam wygląd motocykla - na pokładzie mamy reflektor LED z charakterystycznym, centralnie umieszczonym wlotem powietrza, jeszcze ostrzejszy tył, nowy zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów i wisienką na torcie w postaci agresywnej grafiki.

Wygląd tego motocykla zawsze był szalenie oryginalny, wyzywający i nie pozwalał na pomylenie go z jakimkolwiek innym. Fani motocykli KTM docenili odważną stylistykę i szybko zakochali się w wyglądzie „Super Księcia”. Teraz projektanci poszli o krok dalej, czyniąc 1290 Super Duke R 2020 jeszcze bardziej bezkompromisowym i agresywnym.

1290 Super Duke R - elektronika

W okiełznaniu 1290 Super Duke R pomoże zaawansowana elektronika. Do dyspozycji dostajemy tryby: Rain, Street i Sport. Opcjonalnie jest dostępny tryb Track, który pozwala między innymi na całkowite wyłączenie kontroli trakcji i systemu anti-wheelie. W standardzie otrzymamy również udoskonalony quickshifter.

Centrum dowodzenia stanowi duży, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5 cali. Struktura głównego menu została udoskonalona, aby ułatwić kierowcy dokonywanie wszelkich regulacji i ustawień. Stopień pochylenia ekranu jest regulowany.

Więcej informacji na temat motocykli KTM znajdziecie na www.ktm.com

Dane techniczne

silnik: dwucylindrowy, w układzie V
pojemność skokowa: 1301 cm3
średnica x skok tłoka: 108x71 mm
moc: 179 KM
moment obrotowy: 140 Nm
system paliwowy: wtrysk elektroniczny
system chłodzenia: ciecz
rozrusznik: elektryczny
skrzynia biegów: nożna, 6-biegowa, z Quickshifter+
sprzęgło: mokre, wielotarczowe
przeniesienie napędu: łańcuch
zawieszenie przednie: widelec WP APEX z pełną regulacją
zawieszenie tylne: amortyzator WP APEX z pełną regulacją
hamulec przedni: podwójna tarcza 320 mm
hamulec tylny: pojedyncza tarcza 240 mm
systemy dodatkowe: Kontrola trakcji, anti-wheelie, kontrola uślizgu
masa: 189 kg
wysokość siedzenia: 835 mm
zbiornik paliwa: 16 l
normy emisyjne: Euro 5
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama

sklep cigacz

    NAS Analytics TAG
    na gr