Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeJeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2. Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!
OdpowiedzA egzamin na kat. B powinno się zdawać na Viperze albo Ferrari... Akurat Ferrari miałem kiedyś okazję widzieć (i słyszeć) jak się jakiś gość z Wólczanki tym lansował po Wawie... Jak się ma takie słabe wyczucie w stopie to się zmienia buty albo auto, a nie masakruje silnik i sprzęgło... W przypadku motocykla z taką mocą to prostsze - jeden nieuważny ruch nadgarstka i/lub lewej dłoni, gleba i szpital. A maszynka do warsztatu. Potem korowody z sądem, odszkodowania i takie tam.
Odpowiedzja pitole widzisz i nie grzmisz ....
OdpowiedzChciałeś napisać "pitolę" czy tylko masz zapchany nos? Poproś mamę może pomoże ci wydmuchać.
OdpowiedzA Twoja mama chyba upuściła wózek z Tobą przypadkiem ze schodów...jesteś nie normalny czy tylko udajesz takiego?Do tego podpis..mam nadzieje że nie pracujesz w szkole bo nawet do zamiatania to bym miał obawy czy się nadajesz.
Odpowiedztego posta nie da się skomentowac inaczej niz: co ty głupi?
OdpowiedzTwój komentarz mnie zachwycił. Wspaniały i taki...nie wiem jak to powiedzieć? BOGATY. Elokwencja aż bije z twoich słów. Użycie dwukropka to prawdziwy majstersztyk. Szkoda, że zaczynasz z małej litery, a polskie znaki stosujesz w co drugim wyrazie. Co tam ortografia. Pewnie jak skończysz 9 lat będzie dużo lepiej.
OdpowiedzWeź puknij się w głowę. Może róbmy egzamin na Hondzie Goldwing?
OdpowiedzSam się puknij. FZ1 waży 215kg czyli tyle samo co Diversion 600, która uważana jest przez wielu za motocykl dla początkujących. Gdyby to ona była w tytule to nie było by tematu. Magiczny "litr" działa na wyobraźnię.
OdpowiedzA wpadłeś na to, że na tą samą wagę przypada trzykrotnie większa moc? Motocykl o takiej mocy dla osoby zaczynającej przygodę z dwoma kółkami może zakończyć się nie wesoło...
OdpowiedzNie wiem co miałeś z matematyki ale dzieląc 150 przez 78 za nic nie chce wyjść 3. Ta moc ma znaczenie głównie na trasie (lepsza elastyczność, wyższa prędkość). Przyspieszenie w granicach 3 lub 4 sek do setki to różnica dla nowicjusza praktycznie żadna - obydwa rezultaty są "kosmiczne" i równie trudne do opanowania. Jeżdżąc na egzaminie nigdy nie wykorzystuje się pełnej mocy - chodzi o przejechanie określonej trasy zgodnie z przepisami, a nie z wykorzystaniem wszystkich niutonometrów.
Odpowiedz