Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem co miałeś z matematyki ale dzieląc 150 przez 78 za nic nie chce wyjść 3. Ta moc ma znaczenie głównie na trasie (lepsza elastyczność, wyższa prędkość). Przyspieszenie w granicach 3 lub 4 sek do setki to różnica dla nowicjusza praktycznie żadna - obydwa rezultaty są "kosmiczne" i równie trudne do opanowania. Jeżdżąc na egzaminie nigdy nie wykorzystuje się pełnej mocy - chodzi o przejechanie określonej trasy zgodnie z przepisami, a nie z wykorzystaniem wszystkich niutonometrów.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza