tr?id=1223146534440221&ev=PageView&noscript=1

EICMA: Scout FTR1200 i inne nowości Indiana na 2018

Autor: Konrad Bartnik 2017.11.08, 11:26 Drukuj

Tegoroczne stoisko Indiana na targach EICMA jest pełne pomysłów na wzbogacenie oferty o motocykle ze sportowym charakterem. Naszą uwagę zwrócił przede wszystkim koncepcyjny Scout FTR1200, niemal żywcem wyjęty ze świata wyścigów Flat Track.

Indian od długiego czasu rządzi w świecie amerykańskich wyścigów Flat Track. W minionym sezonie jego fabryczna ekipa Wrecking Crew wygrała 14 wyścigów, zajęła 37 z 53 możliwych miejsc na podium, a jej kierowca Jared Mess zdobył tytuł mistrzowski. Indian został przy tym zwycięzcą klasyfikacji konstruktorów. Podstawową maszyną teamu jest wyczynowy FTR750.

Był on główną inspiracją do stworzenia ulicznej wersji Scouta FTR1200, wyposażonej tym razem w silnik V-twin o pojemności 1133 cm3. Dziarsko wystylizowana maszyna została pokazana w Mediolanie jako koncept, ale mamy nadzieję, że szybko trafi do produkcji. Obecnie przechodzi proces homologacyjny, który pozwoli jej właścicielom na uliczne szaleństwo. Prezentowana maszyna składa się z komponentów najwyższej jakości, posiada m.in. karbonową obudowę, zawieszenie Ohlins i hamulce Brembo. Mamy nadzieję, że jak najwięcej z tego zostanie w wersji produkcyjnej.

Oprócz obleganego Scouta FTR1200 Indian pokazał całą gamę motocykli, które będą obecne w jego salonach w 2018 roku. Są to m.in. Scout Bobber, Roadmaster Elite z pełnym zestawem luksusowych gadżetów do podróży we dwoje, czy zatopione w czarnym lakierze Springfield Dark Horse oraz Chief Dark Horse (test tego ostatniego zobaczycie na naszym kanale Youtube).

Jest jeszcze jedna dobra informacja. Wszystkie motocykle Indiana wyposażone w potężny silnik Thunderstroke 111 będa teraz miały 15 KM mocy więcej. Jest to przyjemny skutek uboczny dostosowania tych jednostek do normy emisji spalin Euro 4, która wymusiła na inżynierach usprawnienie całej konstrukcji. Z drugiej strony, nowe przepisy ograniczyły możliwość stosowania akcesoryjnych dodatków wpływających na parametry silnika, więc teraz jest ostatni moment na ich zainstalowanie w nowych motocyklach.

 

TAKI Indian! My się jaramy, a Wy? ;) #indian #motocykl #eicma #2018 #motorbike #flattrackracing

Post udostępniony przez Ścigacz.pl (@scigacz_pl) 7 Lis, 2017 o 1:26 PST

Indian Scout FTR1200 2018 01 Indian Scout FTR1200 2018 02 Indian Scout FTR1200 2018 03
Indian Scout FTR1200 2018 04 Indian Scout FTR1200 2018 05 Indian Scout FTR1200 2018 11
Indian Scout FTR1200 2018 07 Indian Scout FTR1200 2018 08 Indian Scout FTR1200 2018 09
Indian Scout FTR1200 2018 10 Indian Scout FTR1200 2018 06 Indian Scout FTR1200 2018 12
Indian Scout FTR1200 2018 15 Indian Scout FTR1200 2018 17 Indian Scout FTR1200 2018 18
Indian Scout FTR1200 2018 19 Indian Scout FTR1200 2018 20 Indian Scout FTR1200 2018 21
Indian Scout FTR1200 2018 22 Indian Scout FTR1200 2018 23 Indian Scout FTR1200 2018 24
Indian Scout FTR1200 2018 25 Indian Scout FTR1200 2018 26 Indian Scout FTR1200 2018 27
Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę