tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Barton Classic - cena której nikt się nie spodziewał

Barton Classic - cena której nikt się nie spodziewał

Autor: Materiał partnera 2018.10.17, 16:28 2 Drukuj

Klasyczny chopper na prawo jazdy B właśnie wjechał na salony. Barton z 2018 roku zachwyca nie tylko delikatnymi i opływowymi kształtami ale przede wszystkim ceną, która wypada rewelacyjnie na tle konkurencji. Zaskakującym jest fakt, że mimo utrzymania naprawdę dobrej ceny Classic na niczym nie stracił, a co więcej nawet zyskał dostając nowy wtrysk EFI oraz hamulec tarczowy z tyłu.

Ze względu na sprawdzoną wytrzymałość, wzorowany na Hondzie CB silnik 157FMI pozostał niezmieniony. Ta jednostka napędowa uchodzi za niezniszczalną, dlatego Barton nie miał oporów, żeby ją pozostawić. Zmiana gaźnika na wtrysk zmniejszyła apetyt na paliwo do 2,3 l / 100 km, co pozwala na przejechanie wielu kilometrów bez stresującego szukania najbliższej stacji benzynowej w nawigacji. W porównaniu do poprzednika udało się także uzyskać wyższą moc. 12 KM przy 9 tys. obr. sprawia, że motocykl jest żwawszy i nigdy nie zostaje z tyłu na drodze. Stosowany w pojeździe wałek wyrównoważający również pozostał, zapewniając wysoką kulturę pracy silnika, a co za tym idzie komfort prowadzenia na każdym przełożeniu.

Barton Classic to motocykl, od którego nie można oderwać wzroku na drodze. Fantastyczny kształt tylnej sekcji motocykla doskonale współgra z liniami zbiornika paliwa oraz kanapy, nadając mu charakter amerykańskich krążowników szos. Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort prowadzenia zarówno na trasie, jak i w mieście, pozwalając zapomnieć o bólach w krzyżu. Nisko umieszczona kanapa sprawia, że nawet niski kierowca będzie się czuł bardzo pewnie i wygodnie na drodze. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że kanapa jest długa więc także pasażer może zasiąść wygodnie i czerpać przyjemność z jazdy.

Nowy Classic zapewnia także wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki zamianie tylnego bębna na tarcze. Taki posunięcie podnosi w znaczący sposób efektywność hamowania a zastosowany system CBS pozwala w odpowiedni sposób rozkładać siłę hamowania pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.

Classic łączy w sobie cechy klasycznego motocykla uzupełnionego o nowoczesne akcenty. Tylna lampa wykonana w technologii LED to świetny dodatek, który doskonale współgra z całym motocyklem. Chromowany wydech, obudowa reflektora i lagi świetnie kontrastują z eleganckim malowaniem. Na uwagę zasługuje także lakier, występujący w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnym i wiśniowym, które mienią się w promieniach słońca uzyskując efekt trójwymiarowej głębi.

Klasyczny motocykl o wyluzowanej pozycji za kierownicą powala konkurencję swoją ceną. Za 4999 zł możesz mieć motocykl marzeń, który nie tylko jest ubrany w ładne malowania, ale posiada wyposażenie, którego nie powstydziłyby się droższe maszyny. Wałek wyrównoważający, niezniszczalny silnik i hamulce tarczowe to tylko część z tego, co nowy Classic ma do zaoferowania. Warto zobaczyć jak prezentuje się na żywo w salonach Bartona.

Zdjęcia
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę