tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Aż 8 nowych modeli Harley-Davidson na rok 2018 NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Aż 8 nowych modeli Harley-Davidson na rok 2018

Autor: Informacja prasowa 2017.08.23, 16:29 Drukuj

115 rok funkcjonowania firmy Harley-Davidson rozpoczyna się największym w historii marki projektem rozwoju produktu. Na rok 2018 przygotowano aż osiem zupełnie nowych motocykli custom Softail.

Przygotowano nowe modele Fat Boy,Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob i Street Bob.Wszystkie z nową, sztywniejszą i lżejszą ramą, wahaczem oraz nowym, najwyższej klasy zawieszeniem (przednim i tylnym). Motocykle będą napędzane nowym silnikiem Milwaukee-Eight® 107, z dostępną opcją 114.

Rama

Nowa, sztywna rama rurowa ze stali niestopowej stanowi bazę podwozia Softail 2018, a w połączeniu z wahaczem znacznie zwiększa sztywność podwozia. Rama jest o 65% sztywniejsza niż dotychczasowa konstrukcja Softail, co prowadzi do wzrostu sztywności podwozia o 34%. Jej konstrukcja pozwala także ograniczyć złożoność dzięki zmniejszeniu o 50% liczby elementów i o 22% liczby spawów.

Zawieszenie

Zupełnie nowe zawieszenie przednie z technologią Dual Bending Valve - po raz pierwszy zastosowane w modelach Touring 2017 - zapewnia skuteczność tłumienia podobną do widelca typu cartridge, ale o ulepszonej, szybciej reagującej charakterystyce tłumienia. Ze skokiem 130 mm jest zoptymalizowane zarówno pod kątem spokojnej jak również szybkiej jazdy. Nowe zawieszenie tylne z amortyzatorem monoshock zachowuje klasyczny wygląd hardtail, podczas gdy przebudowana geometria poprawia jakość, przyczepność i kontrolę jazdy. Łatwo regulowane napięcie wstępne sprężyny w zakresie do 217 kg zwiększa komfort dla pasażera i optymalizuje prowadzenie.

Silnik

We wszystkich modelach Softail 2018 tętno bije w nowym rytmie dzięki najpotężniejszym silnikom kiedykolwiek montowanym w motocyklach Harley-Davidson Big Twin Cruiser - nowym Milwaukee-Eight™ 107 i 114 V-Twin. Silniki Milwaukee-Eight zachowują legendarne, 45-stopniowe rozchylenie cylindrów V-Twin. Szeroko rozstawione cylindry schodzą się ku dołowi przez zastosowanie pojedynczego wałka rozrządu, co nadaje całemu silnikowi bardziej muskularny wygląd.

Pozostałe cechy charakterystyczne nowych modeli:

Fat Boy

  • Agresywna sylwetka walca i stylistyka przodu
  • 16 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Układ ABS w standardzie
  • Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester
  • Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Heritage Classic

  • Nowa, zdejmowana szyba przednia
  • Nowe, mocne, zamykane, uszczelnione, wodoodporne kufry
  • Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością dla pasażera i większego bagażu
  • 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
  • Tempomat i układ ABS w standardzie

Low Rider

  • Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki zbiornika paliwa
  • 19-calowe przednie i 16-calowe tylne odlewane koła Radiate
  • Układ wydechowy typu Shotgun 2-2

Softail Slim

  • Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i zupełnie nową stylistykę przodu
  • Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll
  • Odważna i gładka nowa stylistyka przedniej gondoli i pokrywy widelca
  • 17kg niższa waga niż w poprzednim modelu

Deluxe

  • Charakterystyczne światła LED na całej długości motocykla, od błotnika do błotnika: reflektor, światła pozycyjne, lampa tylna Tombstone i kierunkowskazy w kształcie ostrzy
  • Charakterystyczna cofnięta kierownica
  • 17kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Układ ABS w standardzie

Breakout

  • Nowy zbiornik paliwa o gładkiej powierzchni i pojemności 13,2 litra
  • Długi i szeroki, z mrocznym i wydłużonym widelcem o średnicy 49 mm
  • 18-calowe tylne (opona 240 mm) i 21-calowe przednie (opona 130 mm) odlewane koła aluminiowe w stylu Gasser lakierowane proszkowo na czarno
  • Charakterystyczny reflektor Daymaker Signature LED
  • Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników
  • 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Układ ABS w standardzie
  • Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fat Bob

  • Uniesiony w górę wydech 2-1-2 z wykończeniem custom
  • Największe opony z agresywnym bieżnikiem od Motor Company: 150 mm przednia i 180 mm tylna
  • Dwie tarcze homulcowe z przodu
  • Zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra
  • 15kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Odwrócony przedni widelec o średnicy 43 mm typu cartridge
  • Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Street Bob

  • Gładki zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra
  • Czarne, szprychowe koła ze skróconymi błotnikami
  • Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników
  • 7kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Najniższa sugerowana cena detaliczna wśród motocykli z linii Softail

Więcej informacji o nowych modelach Harley-Davidson Softail i pełne specyfikacje techniczne są dostępne na stronie internetowej: www.harley-davidson.pl

  NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę