tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Aplikacja Vitay na pierwszym miejscu rankingów pobierania
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Aplikacja Vitay na pierwszym miejscu rankingów pobierania

Autor: Andrzej Sitek 2022.06.29, 11:52 2 Drukuj

Okazało się, że tańsze o 30 groszy paliw skusiło Polaków. Aplikacja Vitay, która jest niezbędna, żeby skorzystać z maksymalnej stawki upustu, wskoczyła na pierwsze miejsce rankingów pobierania Google Play i App Store. I kto się teraz śmieje?

Przypomnijmy, że chodzi o program uruchomiony zaledwie dwa dni temu (27 czerwca 2022 r.). W ramach promocji do końca wakacji Orlen zaoferuje klientom rabat w wysokości 30 gr/l na benzynę i ON, ale wyłącznie dla posiadaczy aplikacji VITAY. Start akcji ogłosił w ostatni piątek szef PKN Orlenu Daniel Obajtek.

NAS Analytics TAG

Warto wiedzieć, że promocja ma istotne ograniczenia. Przede wszystkim dotyczy tylko trzech tankowań miesięcznie do 50 litrów. Czy program działa również z kartami? Okazuje się, że tak, chociaż promocja dla właścicieli kart wystartuje 1 lipca. Upust wyniesie 30 gr/litr paliwa w ciągu dwóch miesięcy i też do 150 l (trzy tankowania do 50 l).

Również klienci będący w programie VITAY i mający kartę dużej rodziny, mogą korzystać z promocji. W ich przypadku to także trzy tankowania w miesiącu (każde do 50 litrów), ale obniżka jest większa i wynosi 40 gr/litr.

Aktualnie aplikacja Vitay jest najchętniej ściąganym programem w Polsce. Zainteresowanie jest tak duże, że użytkownicy zaczęli raportować problemy z działaniem platformy oraz strony vitay.pl. Chyba nawet Daniel Obajtek nie przewidział tak dużego sukcesu promocji.

Skąd wziął się pomysł tańszego paliwa? Jak tłumaczył tydzień temu prezes Orlenu "wraz z polskim rządem staramy się, aby paliwa w Polsce były jednymi z najtańszych w Europie".

Daniel Obajtek podkreślił, że rząd obniżył akcyzę na paliwa, a PKN Orlen różnymi działaniami starał się utrzymać ceny. Szef Orlenu przyznał równocześnie, że ceny w efekcie tych działań "nie są zadowalające". To dlatego koncern wprowadził wakacyjną promocję na paliwa dla użytkowników swojego programu lojalnościowego. Przy okazji zyskał ich teraz pewnie kilkaset tysięcy, albo i więcej. Można? Można.

 

 

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê