tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 270 KM w KTM-ie RC16, Mika Kallio ju testuje
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

270 KM w KTM-ie RC16, Mika Kallio ju testuje

Autor: Beavis 2015.12.01, 09:23 3 Drukuj

Stefan Pierer wyjawił, że ich V4 już teraz osiąga około 270 KM. Mika Kallio zaliczył pierwsze testy w Walencji.

Mika Kallio w komentarzach po pierwszych jazdach na KTM-ie RC16 wydawał się zadowolony. 33-letni Fin zasiadł za starami KTM-a po raz pierwszy w ubiegły weekend, podczas testów austriackiej marki na torze w Walencji (na którym ostatnio jeździł nasz redaktor naczelny przy okazji prasowej prezentacji Ducati Panigale 959).

NAS Analytics TAG

Oczywiście przed pierwszymi testami było sporo znaków zapytania, ale już teraz jestem bardzo zadowolony. Alex (Hoffmann, drugi kierowca testowy - przyp. red.) wraz z zespołem wykonali niesamowitą pracę. Nie było żadnych problemów, już teraz jesteśmy na bardzo wysokim poziomie. Mówiąc to, jeszcze długa droga i już nie mogę doczekać się kolejnych testów. Zanim to jednak nastąpi wracam do domu, będę ścigał się na lodzie żeby pozostać w formie - komentował w notce prasowej Mika Kallio.

Wbrew wcześniejszym informacjom, które zakładały rozwój projektu i późniejszą komercyjną sprzedaż motocykla prywatnym zespołom, KTM w 2017 roku zadebiutuje w MotoGP jako zespół fabryczny. Co więcej, wyżej wspomniany Stefan Pierer zakłada start jeszcze w 2016 roku, najprawdopodobniej podczas ostatniej rundy serii.

Pierer w wywiadzie dla niemieckiego Speedweek’a uchylił rąbka tajemnicy dotyczącego detali technicznych, wyjawiając chociażby, że RC16 już na tym etapie osiąga moc maksymalną na poziomie 270 KM. Mimo to nie udostępniono żadnych poglądowych czasów z testów w Walencji, głównie z powodu wczesnego etapu rozwoju motocykla.

Jestem pod wielkim wrażeniem, co udało się osiągnąć zespołowi w zaledwie cztery tygodnie od oficjalnego wyjazdu na tor. Już teraz czuć niesamowitego ducha walki, dzięki temu można szybko reagować na problemy i mieć momentalną odpowiedź z fabryki. Tor Walencja miał o wiele więcej przyczepności niż tor Spielberg (na którym wcześniej testowano - przyp. red.), mimo to wszystko działało jak trzeba. Jestem też zadowolony z naszego obecnego zestawu kierowców testowych. Obydwaj są profesjonalistami i mają analityczne podejście. Alex dostarcza bardzo dużo przydatnych informacji, a Mika po jednym dniu jazdy jest na poziomie z którego możemy dalej pracować - dodawał Mike Leitner, były szef mechaników Dani Pedrosy i konsultant zespołu KTM-a.

Foto: KTM

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka wszystkie komentarze
Autor: . 01/12/2015 20:14

Zgadza si.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz rwnie

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na gr