tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2021 Yamaha NMAX 125 i D'elight. Opis, dane techniczne, zdjcia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2021 Yamaha NMAX 125 i D'elight. Opis, dane techniczne, zdjcia

Autor: Wojciech Grzesiak 2020.11.25, 12:20 Drukuj

Jedno serce i dwa różne charaktery - Yamaha zaprezentowała odświeżone modele NMAX 125 i D'elight.

Motocykle z silnikami o pojemności 125 cm3 cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, a to dlatego, że do poruszania się nimi wystarczy mieć prawo jazdy kategorii B co najmniej od trzech lat. Praktyczność skutera sprawia, że jest bezkonkurencyjną "bronią" do przedzierania się przez miejską dżunglę. Wie o tym również Yamaha, która odświeżyła swoje flagowe 125-tki.

NAS Analytics TAG

Model NMAX 125 sprzedał się w łącznej liczbie 72 000 egzemplarzy, deklasując tym samym wielu groźnych rywali. NMAX przykuwa uwagę sportowym i nowoczesnym wyglądem. Sercem motocykla jest silnik Blue Core o mocy 12 koni mechanicznych. Na rok 2021 NMAX otrzyma nową ramę, która pozwoliła zwiększyć pojemność zbiornika paliwa do 7,1 l, a to przekłada się na deklarowany zasięg około 300 kilometrów. Nowoczesny skuter to nowoczesne technologie. Na pokładzie znajdziemy reflektory LED, system Start & Stop, moduł Bluetooth oraz... kontrolę trakcji. Gadżeciarze docenią zaawansowany wyświetlacz LCD, na którym będą wyświetlane między innymi informacje o nowych wiadomościach i połączeniach, a także stan baterii smartfona. Wisienką na szczycie tortu jest bezkluczykowy system Smart Key. Gniazdo zasilania 12V pozwoli uniknąć rozładowania baterii w telefonie. Za bezpieczeństwo odpowiedzialne są hamulce tarczowe z układem ABS.

D'elight to przepis Yamahy na stylowy, nowoczesny, ekonomiczny i dynamiczny skuter, którego zakup nie zrujnuje domowego budżetu. Pod owiewkami znalazł się ten sam silnik co w modelu NMAX i to jest najbardziej rewolucyjna zmiana w modelu D'elight. Mamy więc serce o mocy 12 koni mechanicznych i spalaniu na poziomie 1,8 l przy włączonej funkcji Start & Stop. D'elight waży zaledwie 101 kilogramów, więc każdy z łatwością sobie z nim poradzi. Sporym ułatwieniem w kwestii ergonomii jest uchwyt pomagający łatwo zaparkować skuter. Zmiany objęły również kształt reflektorów oraz zegary LCD z analogowym prędkościomierzem. Kierunkowskazy zintegrowano ze światłami pozycyjnymi.

Model NMAX 125 trafi do salonów w lutym 2021 roku, a D'elight - już w grudniu 2020 roku.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama

sklep cigacz

    NAS Analytics TAG
    na gr