tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 W³oskie firmy przestaj± sponsorowaæ Marqueza i Lorenzo
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

W³oskie firmy przestaj± sponsorowaæ Marqueza i Lorenzo

Autor: Beavis 2015.11.13, 09:39 14 Drukuj

Producent zegarków Sector pożegnał się z Jorge Lorenzo. Producent jeansów Gas wypowiedział umowę Marc’owi Marquezowi

Pisaliśmy już o możliwych problemach ze sprzedażą oficjalnych gadżetów Marc’a Marqueza, które produkuje i rozprowadza firma należąca do Valentino Rossiego. Szalona końcówka sezonu MotoGP przyniosła kolejne reperkusje. I Jorge Lorenzo i Marc Marquez stracili dwóch poważnych sponsorów. Lorenzo pożegnał się z włoskim producentem zegarków Sector, Marquez z producentem jeansów Gas.

NAS Analytics TAG

Informacje o wycofaniu się ze sponsoringu zawodników podał włoski Motoblog, chociaż podczas testów w Walencji Marquez posiadał jeszcze na swoim kombinezonie logo Gas. Jeżeli śledzicie młodego Hiszpana w mediach społecznościowych to pewnie zauważyliście, że regularnie promował produkty Gas (publikując klipy reklamowe, zdjęcia itp.) i odkładając na bok wariactwo związane z Sepang, przyzwoicie zgrywał się z marką. Najwyraźniej jednak nienawiść Włochów do Marqueza jest zbyt duża.

Co więcej, głośno spekuluje się o tym, że inni duzi sponsorzy zastanawiają się nad rezygnacją ze wspierania zawodników (w tym Repsol, w co szczerze wątpię). Dochodzi do kuriozalnej sytuacji, w której nieprzesadnie opłaca się wspierać Mistrza Świata - przecież jeszcze niedawno plotkowano, że Lorenzo wyleci z Yamahy. Moim zdaniem sprawa w najbliższych tygodniach ucichnie, a do przyszłego roku zostanie tylko wspomnienie.

Warto jeszcze zaznaczyć jedną rzecz. W momencie gdy Lorenzo i Marquez tracą sponsorów, Rossi szlocha w rękaw Sądu Arbitrażowego, fani szaleją, a internet zapełnia się kolejnymi teoriami, Dorna zanotowała rekordową oglądalność MotoGP w historii. Łącznie finałową rundę GP oglądało ponad 9,5 mln fanów (telewizja Cielo, Sky Sports i MTV) przed telewizorami i 2,7 mln użytkowników korzystających z płatnych subskrypcji internetowych oferowanych przez promotora. To o ponad 20% więcej od poprzedniego rekordu (finał sezonu 2006, Rossi vs Hayden, 6 mln widzów).

Tak jak pisałem, najwięcej na całym zamieszaniu zarobi Dorna…

Foto: Sector, Gas

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:Oskar 13/11/2015 11:55

Rossi to pa³a.

Odpowiedz
Autor: Siwy 13/11/2015 13:17

twoja stara

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê