Triumph Speed 400 i Scrambler 400X maj± byæ hitami sprzeda¿owymi. Jakie s± prognozy Bajaj dla nowych motocykli?
Niedawno zobaczyliśmy motocykle Triumph Speed 400 i Scrambler 400X, które trafią również do Europy. Mają spopularyzować markę Triumph w Indiach i być przystępnym wstępem do przygody z brytyjską legendą. Okazuje się, że Bajaj ma ambitne plany wobec tych produktów, bo nadzieje sprzedażowe są dość duże.
Portal Autocar Professional rozmawiał z dyrektorem zarządzającym marki Bajaj - Rajivem Bajajem, który powiedział, że firma chce towarzyszyć marce Triumph w nowej podróży. Uważa, że producent może sprzedać w przyszłości nawet milion motocykli. Nawet jeśli zejdziemy z chmur i weźmiemy pod uwagę twarde liczby, to sytuacja wygląda obiecująco. W 2022 r. Triumph sprzedał 90 tys. motocykli i szacuje się, że dwa nowe modele mogą znaleźć nawet 50 tys. nabywców w czasie krótszym niż rok.
Bajaj dzieli moce przerobowe swojej fabryki w Chakan pomiędzy marki KTM i Triumph, na które przypada łącznie 25 tys. sztuk miesięcznie. Jednocześnie producent zapewnia, że może w każdej chwili zwiększyć przepustowość do 40 tys. sztuk. O tym, że w motocyklach Triumph są pokładane spore nadzieje, świadczy fakt, że po ich zaprezentowaniu kurs akcji Bajaj wzrósł o 6 proc. Oprócz nowych motocykli Bajaj i Triumph planują otworzyć w Indiach 100 salonów Triumph World, które zostaną zlokalizowane w 80 miastach. Obecnie brytyjskie motocykle są sprzedawane w 15 punktach.
Motocykle Triumph Speed 400 i Scrambler 400X po raz pierwszy zaprezentowano pod koniec czerwca w Londynie. Są napędzane jednocylindrowym silnikiem o pojemności 389 cm3 i maksymalnej mocy 40 KM. Zastosowano w nich nie tylko układ ABS, ale również kontrolę trakcji. Sprzedaż w Indiach już ruszyła, a my będziemy musieli poczekać do przyszłego roku.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze