tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-R 600 K1/K2/K3 - wierny kumpel Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R 600 K1/K2/K3 - wierny kumpel

Autor: Paweł Boruta 2017.05.06, 20:06 Drukuj

Suzuki GSX-R 600 oferowany w latach 2001-2003 to jedna z najbardziej docenianych wersji tego modelu. W przeciwieństwie do poprzednika, motocykl ten z pewną nieśmiałością można nazwać ładnym i lekkim. I to dosłownie, bo gixer został odchudzony o 11 kg i na sucho waży tylko 163 kg. Nowością jest także wtrysk paliwa – dobrze zestrojony i ograniczający wysokie dotąd zużycie paliwa, z którego znana była wersja gaźnikowa.

Mało kultury i dużo siły

Chyba wszyscy użytkownicy GSX-R 600 najbardziej chwalą sam silnik. To fakt, jednostka ta jest bardzo udana i niech nikogo nie zmyli jej szorstka praca. Po prostu ten typ, podobnie jak wiele innych silników Suzuki, tak ma. Nie ma za to powodów do narzekania na oddawanie mocy, czy pracę układu wtryskowego, który jest bardzo dobrze zestrojony. Gixer płynnie i bez szarpania rozpędza się już od 2-3 tys. obr/min. To jedna z najbardziej elastycznych jednostek w tej klasie. Do tego mało skomplikowana jeśli chodzi o serwis i mało awaryjna. Do silnika jest dobry dostęp, a regulacja zaworów zazwyczaj ogranicza się do sprawdzenia luzów i wymiany kilku płytek.

Nawet jego można zepsuć

Przy zakupie Suzuki GSX-R 600 K1-K3, podobnie jak w przypadku pozostałych motocykli tej klasy, najważniejsza jest przeszłość wypadkowa i sposób eksploatacji. Koniecznie trzeba odbyć jazdę próbną, by upewnić się, że maszyna prosto się prowadzi, a biegi nie wyskakują. Teoretycznie skrzynie w GSX-R 600 nie są awaryjne, ale przez uporczywą jazdę na gumie z przebijaniem biegów, można spodziewać się problemów. Warto też sprawdzić wszystkie elementy eksploatacyjne, a szczególnie tarcze hamulcowe, pod kątem luzów na nitach.

W dobrej cenie

Suzuki GSX-R K1 można kupić już za 8-9 tys. zł, młodsze K2 i K3 za niewiele więcej. Tutaj znów najważniejszy jest stan, a nie sam rocznik. Kolejna generacja, czyli od K4 wzwyż, jest już o przynajmniej 3-4 tys. zł droższa od pierwszej, wtryskowej wersji.

  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę