Suzuki GSX-8R Tuned by JURI. Motocykl dla entuzjastów "Street Fightera"
Przy okazji tokijskiego turnieju Capcom Cup 11/"Street Fighter League: World Championship 2024, którego sponsorem jest Suzuki (5-9.03), zadebiutuje motocykl "GSX-8R Tuned by JURI". Pokazowy jednoślad został opracowany we współpracy z firmą Capcom, która wydaje popularną grę "Street Fighter" (do dziś sprzedano ponad 56 milionów kopii w różnych wersjach!). Najnowsza, Street Fighter 6, jest doskonale znana wszystkim pasjonatom eSports. Zyskała uznanie po części dzięki interfejsowi przyjaznemu dla początkujących. Gracze na różnych poziomach mogą rywalizować w sieci, doskonaląc umiejętności i czerpiąc radość z zabawy - gamingowe emocje zwspiera Suzuki.
Specjalnie dla entuzjastów "Street Fightera" powstał motocykl inspirowany postacią jednej z bohaterek kultowej gry. "GSX-8R Tuned by JURI" odróżnia grafika z charakterystycznymi detalami nawiązującymi wprost do Juri i jej motocyklowych pasji.
Suzuki "Tuned by JURI" nie trafi do sprzedaży. Motocykl znajdzie się na stoisko Suzuki w tokijskiej hali Ryogoku Kokugikan, w której odbędzie się Capcom Cup 11. Kolejne prezentacje zaplanowano (od 21 marca) w Osace, Tokio oraz w Nagoi.
Kilka słów o "Street Fighter"
Kultowa gra, którą w roku 1987 wypuściła firma produkcyjna Capcom, ugruntowała pozycję w kategorii "fighting games". Puchar "Capcom 11" odbywa się w ramach mistrzostw świata w "Street Fighter 6". Weźmie w nim udział 48 najlepszych graczy (japońskich i zagranicznych) - zwyciężą najlepsze umiejętności i najlepiej dobrana strategia. Gra walki, w której uczestnicy wybierają postaci i uczestniczą w ich strategicznych pojedynkach, doczekała się wielu sequeli oraz spin-offów. Do grudnia 2024 roku tylko najnowsza gra "Street Fighter 6" sprzedała się w liczbie ponad 4,4 milionów kopii.


Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze