Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeOdgrzejê kotleta , bo ju¿ zimny ... :-) Cr500 to zabytek i tak to trzeba traktowaæ. Nowa Ktm-Husaberg-Hu¶ka 300 jest bardziej narwana i mocna. Je¼dzi³em wszystkimi. Problemem CR500 jest przede wszystkim ciê¿ki rozruch i to, ¿e jest du¿y cylinder/t³ok, wiêc momenty ¿yroskopowe du¿e. Silnik w zwi±zku z tak± pojemno¶ci± niskoobrotowy, bo czas spalania ogranicza. Zawias pradawny i ma³o sztywna ca³o¶¶ konstrukcji w porównaniu z nowymi sprzêtami. To przeszkadza zawodnikom ¿eby robiæ dobre czasy. Ale w zabytkach nie o to chodzi, tylko o banana na gêbie. Oczywi¶cie moc jest i s³aby driver bêdzie le¿a³ w krzakach od razu .. :-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza