tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowa Honda PCX 125 - kolejna odsłona przeboju

Nowa Honda PCX 125 - kolejna odsłona przeboju

Autor: Konrad Bartnik 2018.04.07, 10:33 1 Drukuj

Skuter PCX 125 to jeden z najlepiej sprzedających się modeli Hondy. Od 2010 roku znalazł w Europie ponad 140 tysięcy nabywców! Honda zaprezentowała właśnie najnowszą edycję przebojowego modelu - pojawiła się m.in. nowa rama i szersze opony.

Modelu PCX 125 nie trzeba specjalnie przedstawiać. Zwinny skuter Hondy stał się u nas stałym elementem miejskiego krajobrazu. Podstawą jego sukcesu stało się połączenie dynamicznej stylistyki, nowoczesnej technologii i atrakcyjnej ceny, za którą idą również niskie koszty eksploatacji. PCX 125 jest niezawodny, zwrotny i oszczędny, a przy tym doskonale chroni przed deszczem i posiada duży schowek - spełnia więc wymagania stawiane przed idealnym skuterem do miasta.

Najnowsza wersja modelu PCX 125 pojawi się w salonach Hondy w maju. Zmiany są widoczne już na pierwszy rzut oka. Przednie i tylne oświetlenie LED zostało zaprojektowane na nowo i ma teraz bardzo nowoczesne linie. W kokpicie pojawił się całkowicie elektroniczny wyświetlacz. Nowy kształt mają również obudowy i owiewki, dzięki którym skuter jest jeszcze smuklejszy i atrakcyjny wizualnie.

Na wyglądzie zmiany się nie kończą. Pojawiła się nowa rurowa rama, a tylny amortyzator powędrował maksymalnie do tyłu, za silnik. Dzięki temu można było powiększyć wlot powietrza i airbox, co pozwoliło zwiększyć sprawność jednostki napędowej. Jest ona teraz nieco mocniejsza i szybciej generuje maksymalną moc. Podobnie jak w poprzednich edycjach modelu PCX 125, obecny jest system start/stop, wyłączający silnik po trzech sekundach postoju i włączający go od razu po przekręceniu manetki gazu. Zakładane zużycie paliwa to niewiele ponad 2 litry na 100 km.

Charakterystyczną cechą skuterów z rodziny PCX są duże i wąskie koła, pozwalające na płynne pokonywanie nierówności i posiadające jednocześnie niskie opory toczenia. W najnowszej wersji skutera zmieniono obręcze kół. Są teraz lżejsze i mają osiem ramion zamiast pięciu. Zwiększono też nieco szerokość opon, dzięki czemu uzyskano pewniejsze prowadzenie w zakrętach. Jednokanałowy system ABS działa na przednią tarczę, z tyłu pozostawiono hamulec bębnowy. O jeden litr zwiększyła się pojemność schowka pod kanapą, gdzie bez problemu wejdzie teraz kask integralny. Schowek pod kierownicą wyposażony jest w gniazdo USB.

Zachowano charakterystyczną, chromowaną, "motocyklową" kierownicę. Pojazd waży tylko 130 kg i ma nisko położony środek ciężkości, dzięki czemu wszelkie manewry są dziecinnie łatwe. Wszystko wskazuje na to, że najnowsza wersja skutera Honda PCX 125 znów jest skazana na sukces.

Zdjęcia
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę