tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowa Honda PCX 125 - kolejna odsłona przeboju Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowa Honda PCX 125 - kolejna odsłona przeboju

Autor: Konrad Bartnik 2018.04.07, 10:33 1 Drukuj

Skuter PCX 125 to jeden z najlepiej sprzedających się modeli Hondy. Od 2010 roku znalazł w Europie ponad 140 tysięcy nabywców! Honda zaprezentowała właśnie najnowszą edycję przebojowego modelu - pojawiła się m.in. nowa rama i szersze opony.

Modelu PCX 125 nie trzeba specjalnie przedstawiać. Zwinny skuter Hondy stał się u nas stałym elementem miejskiego krajobrazu. Podstawą jego sukcesu stało się połączenie dynamicznej stylistyki, nowoczesnej technologii i atrakcyjnej ceny, za którą idą również niskie koszty eksploatacji. PCX 125 jest niezawodny, zwrotny i oszczędny, a przy tym doskonale chroni przed deszczem i posiada duży schowek - spełnia więc wymagania stawiane przed idealnym skuterem do miasta.

__________________________________________

Najnowsza wersja modelu PCX 125 pojawi się w salonach Hondy w maju. Zmiany są widoczne już na pierwszy rzut oka. Przednie i tylne oświetlenie LED zostało zaprojektowane na nowo i ma teraz bardzo nowoczesne linie. W kokpicie pojawił się całkowicie elektroniczny wyświetlacz. Nowy kształt mają również obudowy i owiewki, dzięki którym skuter jest jeszcze smuklejszy i atrakcyjny wizualnie.

Na wyglądzie zmiany się nie kończą. Pojawiła się nowa rurowa rama, a tylny amortyzator powędrował maksymalnie do tyłu, za silnik. Dzięki temu można było powiększyć wlot powietrza i airbox, co pozwoliło zwiększyć sprawność jednostki napędowej. Jest ona teraz nieco mocniejsza i szybciej generuje maksymalną moc. Podobnie jak w poprzednich edycjach modelu PCX 125, obecny jest system start/stop, wyłączający silnik po trzech sekundach postoju i włączający go od razu po przekręceniu manetki gazu. Zakładane zużycie paliwa to niewiele ponad 2 litry na 100 km.

Charakterystyczną cechą skuterów z rodziny PCX są duże i wąskie koła, pozwalające na płynne pokonywanie nierówności i posiadające jednocześnie niskie opory toczenia. W najnowszej wersji skutera zmieniono obręcze kół. Są teraz lżejsze i mają osiem ramion zamiast pięciu. Zwiększono też nieco szerokość opon, dzięki czemu uzyskano pewniejsze prowadzenie w zakrętach. Jednokanałowy system ABS działa na przednią tarczę, z tyłu pozostawiono hamulec bębnowy. O jeden litr zwiększyła się pojemność schowka pod kanapą, gdzie bez problemu wejdzie teraz kask integralny. Schowek pod kierownicą wyposażony jest w gniazdo USB.

Zachowano charakterystyczną, chromowaną, "motocyklową" kierownicę. Pojazd waży tylko 130 kg i ma nisko położony środek ciężkości, dzięki czemu wszelkie manewry są dziecinnie łatwe. Wszystko wskazuje na to, że najnowsza wersja skutera Honda PCX 125 znów jest skazana na sukces.

  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę