tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Mick Doohan i odpowiednia odzież motocyklowa
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Mick Doohan i odpowiednia odzież motocyklowa

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.11.19, 10:57 4 Drukuj

Mick Doohan i MAC, czyli Komisja d.s. Wypadków Motorowych publikuje kolejną kampanię bezpieczeństwa – tym razem promowana jest odpowiednia odzież motocyklowa

Mick Doohan i MAC, czyli Komisja d.s. Wypadków Motorowych wspólnie stworzyli już jedną kampanię bezpieczeństwa. Nazywała się „Ulica to nie tor”, a głównym przesłaniem był apel do bardziej racjonalnego podejścia do jeżdżenia po drogach publicznych - została również okrzyknięta jedną z najlepiej wyprodukowanych kampanii.

Mick Doohan, australijska ikona Motocyklowych Grand Prix z czasów klasy 500 ccm uczestniczył teraz w kolejnej projekcie. Tym razem promowana jest odpowiednia odzież na motocykl. Film jest równie dobry co poprzedni, nazywa się „Gear up”, a po jego obejrzeniu chyba nie trzeba wiele tłumaczyć.

Mick Doohan:
„Jeżeli nie założysz odpowiedniej odzieży, równie dobrze możesz nie zakładać nic.”

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:kn 19/11/2010 11:49

Amen.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę