tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kymco DT X360 - pierwsze kroki w teren
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kymco DT X360 - pierwsze kroki w teren

Autor: Lech Wangin 2021.03.15, 12:45 3 Drukuj

Już od jakiegoś czasu słyszałem, że Kymco ma zamiar wprowadzić na rynek skuter typu Adventure. Bardzo mnie ucieszyła ta wiadomość, bo pomyślałem, że będzie to coś na kształt Hondy X-ADV, której koncepcja bardzo mi się podoba, tylko wycenione znacznie bardziej przystępnie.

Kiedy wreszcie zobaczyłem zdjęcia DT X360 byłem rozczarowany. Jedynym bowiem adventurowym atrybutem tego pojazdu są opony o uniwersalnym szosowo - terenowym bieżniku. Nawet same koła (14 i 13 cali) mają rozmiar typowy dla skutera miejskiego, a nie pojazdu do eksploracji dróg szutrowych i leśnych duktów. Poza tym zastrzeżeniem skuter robi jednak bardzo dobre wrażenie, jego sylwetka jest nowoczesna i dynamiczna, a bryłę karoserii ożywiają wstawki w "żarówiastym" kolorze, co świetnie wygląda.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Z danych technicznych, które są dostępne, nie można nic wyczytać na temat parametrów zawieszenia, choć patrząc na zdjęcia można podejrzewać, że ich skok może być nieco dłuższy. Chłodzony cieczą silnik z rozrządem OHC osiąga moc 30 KM, możemy więc być pewni, że dynamika będzie wystarczająca.

05 KYMCO DTX360 dynamika

Nowością jest system kontroli trakcji opracowany wspólnie z firmą Bosch. Jak każdy skuter Kymco, również DT X360 posiada porządne hamulce (z przodu tarcza 260 mm, z tyłu 240 mm). Opony są szerokie (120 i 150 mm) co ułatwi jazdę po miejskich dziurach i kiepskich nawierzchniach. Z nowoczesnych bajerów dostajemy system bezkluczykowy, ledowe oświetlenie i dwa gniazda USB. W schowku pod kanapą mają zmieścić się dwa pełnowymiarowe kaski, a sama kanapa jest obszerna. Jej część przeznaczona dla pasażera jest uformowana tak, by uniemożliwić mu zsuwanie się do przodu podczas hamowania.

Skuter waży 194 kg, a pojemność zbiornika paliwa wynosi 12,5 litra. W sumie, mimo niskiego poziomu "adwenczurowości" otrzymujemy całkiem ciekawy sprzęt, którym możemy próbować ostrożnie opuścić asfalt. Podejrzewam, że kiedy testowy egzemplarz trafi w moje ręce, silnik nie będzie miał czasu ostygnąć. Cena 23 500 zł to bardzo rozsądna propozycja. Model ma być dostępny w sprzedaży w połowie roku.

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê