tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Super Adventure R. Opis, zdjêcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Super Adventure R. Opis, zdjêcia, dane techniczne

Autor: Wojtek Grzesiak 2021.02.23, 21:21 Drukuj

KTM zaprezentował nowe wcielenie modelu 1290 Super Adventure R, który jest gotowy na przygodę jak nigdy wcześniej.

Po premierze KTM 1290 Super Adventure w wersji S przyszedł czas na wersję R, która oczywiście bazuje na tej samej platformie. Mamy nowy zbiornik paliwa, który został umieszczony najniżej, jak było to możliwe oraz nowe owiewki, a główka ramy została cofnięta o 15 mm. Wahacz został wydłużony, co ma spotęgować wrażenia podczas przyspieszania. Wspomniany wcześniej, nowy zbiornik paliwa ma pojemność 23 litrów. Zmianie uległa również rama pomocnicza, która została odchudzona względem poprzedniczki. W nowym KTM 1290 Super Adventure R siedzisko znajduje się na wysokości 880 mm.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Zawieszenie to oczywiście produkt WP Suspension, a konkretnie WP XPLOR. Przedni widelec ma skok 220 milimetrów i jest w pełni regulowany. Z tyłu zastosowano amortyzator WP PDS, który również ma 220 milimetrów skoku i pełną regulację. Taki zestaw ma poradzić sobie w każdych, nawet najcięższych warunkach.

Taki zestaw w połączeniu z silnikiem o maksymalnej mocy 160 koni mechanicznych i z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 138 Nm wymaga odpowiedniej elektroniki, która pozwoli bezpiecznie dotrzeć do celu. Mózgiem układu jest sześcioosiowy czujnik IMU, który współpracuje z kontrolą trakcji, systemem stabilizacji toru jazdy, a także układem ABS z funkcją Offroad. Do dyspozycji są cztery tryby pracy - Rain, Street, Sport oraz Offroad. Opcjonalnie można odblokować tryb Rally, który powoduje bardziej agresywną reakcję na ruch manetką gazu, a także posiada dziewięciostopniową regulację uślizgu tylnego koła. Centrum dowodzenia stanowi wyświetlacz TFT o przekątnej 7 cali, a motocykl możemy połączyć ze smartfonem przy pomocy aplikacji KTM MY RIDE. Koła są wyposażone w czujniki ciśnienia. Dodatkowym udogodnieniem jest system bezkluczykowy.

Motocykl będzie dostępny także z pakietem Rally Pack, który zawiera tryb Rally i pozwala kontrolować ustawienia kontroli trakcji. Na liście wyposażenia dodatkowego jest również Tech Pack, w którego skład wchodzą Quickshifter+, system Motor Slip Regulation, system wspomagania hamulców na wzniesieniach, a także adaptacyjne światło hamulca i dodatki z Rally Pack.

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê