tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Super Adventure S na gor±co!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Super Adventure S na gor±co!

Autor: £owca 2021.02.11, 22:47 3 Drukuj

Nowego KTMa 1290 Super Adventure S mamy objeżdżonego. Czy okazał się dla nas dużym zaskoczeniem? Chyba nie. Prezentuje on sobą ten kierunek rozwoju motocykli, który oczekiwaliśmy. S-ka jest szybka, potrafi być dzika, ale dla większości ze swoich właścicieli - będzie przyjazna, płynna, komfortowa.

Kilka słów na gorąco od Łowcy poniżej. Obszerny materiał na temat tej maszyny i trochę meandrowania na temat związane z zastosowanymi w niej rozwiązaniach - już wkrótce!

NAS Analytics TAG

KTM Super Adventure S lepiej opisuje słowo "ewolucja", niż "rewolucja". Na pokładzie mamy adaptacyjny tempomat, czujnik ciśnienia w oponach, nowy system ABS od Bosch, większy wyświetlacz oraz kontrola trakcji z osobnym modułem off-road.

Ale najważniejszym pytaniem jest, jak to wszystko jeździ? Po przejechaniu 200 kilometrów głównie po drogach asfaltowych, a jedynie z niewielkimi odcinkami terenowymi, zauważyliśmy dobrze kierunek, w którym ewoluują Super Adventure KTMa. Głównym punktem, wyznaczającym kierunek rozwoju, jest radar pod przednim reflektorem. KTM pracował nad tym razem z firmą Bosch. Dzięki odczytom z radaru możemy korzystać z adaptacyjnego tempomatu, który pozwala nam trochę oderwać wzrok do tego, co dzieje się przed nami, i spojrzeć na otaczający nas krajobraz. Odległość od poprzedzającego nas pojazdu może być utrzymywana automatycznie. 

Zawieszenie Super Adeventure S jest nowe. Jest to WP Apex z bardzo dużym zakresem ustawień. Jest też opcja "auto", która powoduje, że to sam motocykl dobiera ustawienia na podstawie analizy podłoża, po którym się poruszamy. 

Motocykl został dostosowany do wymogów normy Euro5. Wymusiło to niewielkie zmiany w silniku oraz konieczność zastosowania dużego tłumika, który musi teraz pomieścić nowy katalizator. Nowa aluminiowa rama pomocnicza zdejmuje parę kilogramów z masy motocykla. 

Bardzo dobrze działa elektronika KTMa Super Adventure S. Mamy nawigację, bogate opcje związane ze słuchaniem muzyki oraz ergonomiczne ustawienia parametrów motocykla. Ogólnie ergonomia tego motocykla zasługuje na wysoką ocenę.

KTM nie stracił nic ze swoich osiągów, ale dzięki rozbudowanej elektronice i nowoczesnym systemom pozwala dostosowywać swoją charakterystykę do naszych potrzeb. Gdy tego potrzebujemy, możemy korzystać z mocy i przyspieszenia, ale możemy też jeździć nim na co dzień, na przykład do pracy, czy z pasażerem. Cały opis nowego KTM Super Adventure S już wkrótce na Ścigacz.pl.

Test najnowszego modelu KTM 1290 Super Adventure S znajdziesz na tej stronie >>

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê