tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda surfuje na Wheels and Waves 2023 z siedmioma wyj±tkowymi motocyklami
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda surfuje na Wheels and Waves 2023 z siedmioma wyj±tkowymi motocyklami

Autor: Informacja prasowa 2023.06.21, 11:48 Drukuj

Siedem motocykli z siedmiu europejskich krajów — każdy z nich to owoc twórczej współpracy między młodym artystą a uznanym konstruktorem motocykli. Dwa Daxy, dwa Gromy i trzy Monkey’e zaprezentowane zostaną na festiwalu Wheels & Waves w Biarritz od 21 do 25 czerwca, a ankieta internetowa na stronie hondacustoms.com wyłoni ulubiony motocykl Hondy w Europie.

W 2022 roku triumfy święcił customowy CMX500 Rebel "Maanboard" od zajmującego się personalizacją Motocicli Audaci z Sardynii, a w 2021 roku - CB650R "Fenix" od portugalskiej Mototrafy. W 2023 roku przyszła kolej na mniejsze maszyny. Honda zaprosiła siedmiu młodych artystów do współpracy z uznanymi konstruktorami motocykli, aby zainspirować młodsze pokolenie motocyklistów i promować radość z posiadania jednośladów wśród nowych odbiorców.

NAS Analytics TAG

Jeśli jakikolwiek producent ma odpowiednie do tego motocykle, to jest to właśnie Honda ze swoimi wyjątkowymi "125" - Daxem, Monkey’em i Gromem. Każdy z nich jest ikoną oznaczającą co innego dla różnych jeźdźców. Retro Dax i funky Monkey inspirowane są latami 70., podczas gdy Grom to deklaracja współczesnego stylu.

Wszystkie trzy maszyny łączy jednak uśmiech, który wywołują, bo trudno się nie uśmiechnąć, gdy go zobaczysz, a tym bardziej - gdy któregoś dosiądziesz. Niewielkie wymiary plus niesamowita oszczędność paliwa, to idealna kombinacja na początek przygody z jednośladem, który w dodatku jest zabawny i stylowy.

Współpraca wyjątkowo kreatywnych umysłów z równie utalentowanymi twórcami motocykli i puszczenie wodzy ich wyobraźni przyniosły bardzo interesujące rezultaty - powód obecności Hondy na Wheels and Waves 2023.

Ludzie i motocykle

Motocykl 1 (Wielka Brytania) - Hold On!
Grom, trafnie nazwany przez Matta B i znanego konstruktora Guya Willisona to wyposażony w turbosprężarkę Pro Street drag bike z wtryskiem podtlenku azotu. Dlaczego nie?

Motocykl 2 (Hiszpania) - Driving Me Mad
Jak sprawić, by uroczy była jeszcze bardziej słodki? Proste. Weź Dax’a i - gdzie możesz - dodaj odważne plamy podstawowego koloru. Coco i UFO Garage stworzyli dwukołowy "wizualny pop radości", z grubymi oponami wrzuconymi na dokładkę.

Motocykl 3 (Austria) - Monkey X Business
Austriacki artysta Boicut i współpracujący z nim Titan Motorcycles swoim dziełem z pewnością przesunęli granice. To przykuwająca wzrok wersja choppera z lat 70. z radykalnie pochylonym przodem, kierownicą typu mini-ape, chromowanym uchwytem i wyciągniętym do góry układem wydechowym z zaślepką w stylu fishtail.

Motocykl 4 (Portugalia) - Furiosa
Współpraca między Tamarą Alves i jej konstruktorem Art On Wheels Garage zmieniła seryjnego Daxa w post apokaliptycznego biegacza. Mnóstwo szczegółów: opony kostkowe, motyw wilka, podpisy graffiti, specjalnie zaprojektowany układ wydechowy z drucianą siatką i przebłyski tartanu wystającego z przypalonej tapicerki siedzenia.

Motocykl 5 (Francja) - Tokyo
Absolutne szaleństwo kolorów zebrane przez francuskiego artystę Gremsa i konstruktora George'a Woodmana. Pop-artowe grafiki są nasycone żywymi kolorami abstrakcyjnych i subtelnych, siateczkowych wzorów na każdym dostępnym centymetrze kwadratowym Monkey’a.

Motocykl 6 (Włochy) - Let’s Grom
Grom Franceso Marchesaniego został wyprodukowany wspólnie z Alexem Politą byłym czołowym zawodnikiem mistrzostw IDM, startującym na modelu Fireblade. Na zbiorniku paliwa Let's Grom umiejętnie rozpościera się graffiti, wciągając obserwatora w świat możliwości, jakie dają dwa koła. Zgodnie z intencją byłego zawodnika, motocykl jest jeszcze bardziej kompaktowy niż na początku. Małe kierunkowskazy LED, osłony dłoni, brak lusterek. Jeśli tego nie potrzebujesz, pozbądź się tego!

Motocykl 7 (Niemcy) - Manjushage
Subtelny cafe racer na bazie modelu Monkey, przygotowany przez Lanaarts23 i Maximiliana Zecha, niezwykle kreatywnego technika Hondy, pracującego u flagowego dealera Hondy Center we Frankfurcie. Końcówka wydechu Yoshimura i nabyte na rynku wtórnym tylne amortyzatory ze zdalnym zbiornikiem poprawiają osiągi i sterowność, podczas gdy Lana wykonała biały zbiornik paliwa i błotnik z motywami lilii pajęczej (po japońsku Manjushage). Warto też zwrócić uwagę na małą małpkę na osłonie termicznej rury wydechowej.

Na swojego faworyta możesz oddać głos na stronie hondacustoms.com.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê