Honda CBR650R 2024 - opis, zdjêcia, dane techniczne. Nowy najpopularniejszy motocykl sportowy w Europie
Honda chwali się, że w 2021 r. model CBR650R był najlepiej sprzedającym się motocyklem w Europie. Teraz doczeka się poważnej odmiany na sezon 2024. Oprócz nowej stylistyki na pokładzie pojawi się elektroniczne sprzęgło E-Clutch, które jest technologiczną nowością marki Honda. Czego możemy się spodziewać?
Największy nacisk w nowej generacji modelu CBR650R położono na stylizację. Motocykl ma nowe owiewki, nowy reflektor i ostrzejszy tył. Silnik pozostał ten sam i ma maksymalną moc 95 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 63 Nm. Nowością jest jednak poprawienie przyspieszenia w średnim zakresie obrotów, choć już teraz ciężko było się do czegokolwiek przyczepić w tej kwestii. Pojawi się też wersja dla posiadaczy prawa jazdy kat. A2.
Nadwozie pozostało bez zmian, więc mamy tu stalową, diamentową ramę, widelec Showa Separate Function Fork Big Piston oraz tylny amortyzator Showa. W skład układu hamulcowego wchodzą m.in. przednie tarcze pływające o średnicy 310 mm. Motocykl waży 209 kg w wersji standardowej i 211 kg w wersji z elektronicznym sprzęgłem. System E-Clutch jest dostępny jako wyposażenie opcjonalne. Informacje na temat motocykla są pokazywane na nowym, pięciocalowym wyświetlaczu TFT z modułem komunikacji Honda RoadSync, dzięki któremu możecie korzystać np. z nawigacji. Nowy podświetlany przełącznik ma ułatwić sterowanie funkcjami wyświetlacza.
Honda daje do wyboru dwa pakiety akcesoriów dla modelu CBR650R. Racing Pack zawiera quick shifter (niedostępny dla wersji E-Clutch), nakładkę na siedzenie pasażera w dopasowanym kolorze, przyciemnianą szybę wyższą o 25 mm od standardowej, tank pad z fakturą przypominającą carbon i logiem CBR, boczne tank pady i wskaźnik poziomu oleju. Pakiet Comfort zawiera podgrzewane manetki, tank bag o pojemności 3 l i torbę na siedzenie o pojemności 15 l.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze