tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CBR 1000 RR-R Fireblade. Opis, dane techniczne, zdjęcia NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CBR 1000 RR-R Fireblade. Opis, dane techniczne, zdjęcia

Autor: Redakcja 2019.11.04, 19:01 3 Drukuj

217 KM, skrzydełka i technologie rodem z RC213V-S. Nowa CBR 1000 RR-R budzi respekt, ale i trudną do opanowania ekscytację. Na pokładzie wszystko to, co najlepsze.

CBR 1000 RR-R to motocykl zaprojektowany pod kątem jazdy torowej. Silnik bazuje zatem technologicznie na jednostce napędowej RC213V-S. Zastosowano tytanowe korbowody i kute, aluminiowe tłoki.

NAS Analytics TAG

CBR 1000 RR-R wyposażony został w system kontroli momentu obrotowego Hondy (HSTC), który kontroluje moc, intensywność hamowania silnikiem i zakres unoszenia przedniego koła podczas przyspieszania. Na pokładzie znalazł się także tryb Start Mode.

Nowa jest aluminiowa rama typu "diamond" współpracująca z wydłużonym wahaczem, wzorowanym na elemencie z modelu RC213V-S. Hondę CBR 1000 RR-R wyposażono w sześcioosiowy, bezwładnościowy moduł pomiarowy (IMU), 3-poziomową elektroniczną amortyzację widelca (HESD) oraz w zawieszenie Showa z przodu i z tyłu.

Nowe zaciski hamulcowe Nissin współpracują z tarczami o średnicy 330 mm poprzez 2-poziomowy system ABS. Owiewki wyposażono w generujące docisk do nawierzchni "skrzydełka" wywodzące się z MotoGP. Uzupełnieniem licznych zmian są pełnokolorowy wyświetlacz TFT i system Smart Key.

CBR 1000RR-R osiąga moc maksymalną 217 KM przy 14 500 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy wynosi 113 Nm przy 12 500 obr/min.

Dane techniczne

silnik: rzędowy 4-cylindrowy
pojemność skokowa: 999 cm3
średnica x skok tłoka: 81 mm x 48,5 mm
moc: 217 KM przy 14500 obr /min
moment obrotowy: 113 Nm przy 12500 obr/min
system paliwowy: wtrysk elektroniczny
system chłodzenia: ciecz
rozrusznik: elektryczny
skrzynia biegów: nożna, 6-biegowa
sprzęgło: mokre wielotarczowe hydrauliczne z antyhoppingiem
przeniesienie napędu: łańcuch
zawieszenie przednie: Showa teleskopowe z odwróconym widelcem, średnica wewnętrzna 43 mm, Big Piston Front Fork z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia
zawieszenie tylne: Pro-Link z gazowym amortyzatorem HMAS z 10-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 137mm, Showa Balance-Free Rear Cushion z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia
hamulec przedni: Tarcze o średnicy 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin
hamulec tylny: Tarcze o średnicy 220 mm, 2-tłoczkowe zaciski Brembo
opona przednia: 120/70-ZR17
opona tylna: 200/55-ZR17
systemy dodatkowe: IMU, HESD, HSTC
długość/szerokość/wysokość: 2100 x 745 x 1140 mm
masa: 201 kg z płynami
wysokość siedzenia: 830 mm
zbiornik paliwa: 16,1 l

Więcej informacji o motocyklach Honda znajdziesz na stronie https://www.honda.pl/motorcycles.html

  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę