Harley Davidson V-Rod RR z genami Porsche. Diabelski custom z gara¿u Szajby
Szajbie zawsze marzyło sie o zrobieniu motocykla na bazie Harleya, ale by jego linia była bardzo sportowa, by motocykl na pierwszy rzut oka był agresywny, zadziorny i drapieżny. By patrząc na niego było od razu widać, że jest bardzo szybki.
I tak się stał! Najlepszą bazą do tego był motocykl z silnikiem rodem z toru wyścigowego, skonstruowany przez Porsche. Mowa tutaj o motocyklu Harley Davidson V-Rod. Gdy Szajba patrzył na niego, motocykl aż prosił się o przeróbkę.
Do budowy tego moto Szajba potrzebował tylko kawałek oryginalnej ramy i silnika. Resztę elementów wykonał on własnoręcznie. Półki, koła, owiewki, monowahacz i amortyzator o poziomym działaniu. Ogon częściowo zaadoptowany z najnowszego Ducati Panigale. Ręcznej pracy wymagało też wiele innych elementów.
Żeby ten motocykl był bardzo sportowy nie tylko z wyglądu, ale by również jego osiągi były sportowe, do szybkiej zmiany biegów zastosowany został Quickschifter. Dzieki temu można zmieniać biegi bez wciskania sprzęgła i odpuszczania manetki gazu. Ponadto motocykl został doładowany podtlenkiem azotu. Zamontowane zostało dużo dodatków z motocykli tzw "prosto z toru zdjętych". Do tych dodatków należą racingowe pompy hamulcowe, przewody w oplocie, potężna tarcza hamulcowa, sety, kierownica typu clip-on, sportowy układ wydechowy, filtr powietrza K&N, licznik w jak najnowszych motocyklach torowych. Dodatkowo duże wloty powietrza do r-box, by miał motocykl czym oddychać, duże tylne koło o rozmiarze 280x235 zr18.
Więcej informacji, związanych z pracą nad H-D V-Rod przez duze RR w kolejnym materiale.
Fot. Jarosław Milczarek
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePrzepiêkny motocykl zbudowany z najwy¿szej jako¶ci czê¶ci i z mega smakiem Widzia³em go na zlocie w £agowie Lubuskim i na ¿ywo wygl±da znacznie okaza³ej . Pozdrawiam i LWG
Odpowiedz