tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati 1098/1098S NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati 1098/1098S

Jesienna nowość z Bolonii wniosła mocny powiew świeżości do oferty. Ducati 1098 to powrót do najlepszych tradycji i tego, za co sportowe Ducati były bardzo cenione, czyli doskonałej stylistyki nawiązującej wyraźnie do modeli 916-998. W modelu 1098 wszystko jest nowe, włącznie z silnikiem, którego pojemność przekracza 1000ccm, dlatego w rozgrywkach WSBK motocykl ten zobaczymy dopiero od 2008 roku, kiedy to wejdą w życie nowe przepisy FIA. Obecnie Ducati 1098 jest jednym z najlepiej sprzedających się motocykli marki. Wersja S, podobnie jak w pozostałych przypadkach, jest wyposażona w doskonalsze elementy zawieszenia.

Ducati Superbike 1098 model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
V2
poj.
1099 ccm
moc
134.00 KM (97.8 kW)) przy 9750 RPM
moment obr.
122.58 Nm (12.5 kgf-m or 90.4 ft.lbs) przy 12500 RPM
skrzynia biegow
6 biegowa

Wymiary:

rozstaw osi
1,430 mm
wys. siedzenia
820 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW - Oceń ten motocykl
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE Dodaj nowy rocznik

Więcej o Ducati Superbike 1098

Filmy o Ducati Superbike 1098

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:nieznany 30/12/2008 13:27

klasa maszyna

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

sklep Ścigacz

    Polecamy

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę