2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
BMW zaprezentowało właśnie nowy motocykl o wiele obiecującej nazwie K1300S Motorsport. Ale spokojnie, niestety nie jest to mocniejsza, super-high-performance wersja i tak już urywającego głowę sprzętu.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »
Pod nazwą "Motorsport" kryje się nowe malowanie, kilka stylistycznych detali , przyciemniana szyba, koła HP, akcesoryjne podnóżki i wydech Akrapovic . Co ciekawe, w 2015 roku BMW chce wycofać obecne K1300S i uczynić Motorsport jedynym modelem K1300S. Wszystko fajnie, BMW, ale wszyscy czekają na psychopatycznego turystę S1000F. Ten z kolei ma mieć oficjalną premierę na targach Intermot, ale oficjalny wygląd motocykla poznamy z pewnością szybciej. Swoją droga, K1300S będzie chyba nieco zagubione w niezwykle skomplikowanej ofercie turytycznej BMW. Obecnie klient może wybierać w sprzętach z serii GS, RT, K1600, K1300, a już wkrótce dojdzie do tego wspomniany wcześniej S1000F.







Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKoniec produkcji BMW K1300S Według oficjalnych informacji z BMW K1300S i R nie jest już produkowany, ostatnim rokiem produkcji był rok 2015.
Odpowiedz2015 rok i pomarańczowe klosze w kierunkowskazach? ...
OdpowiedzW BMW Motorrad dominującą, jak nigdy, rolę w konstruowaniu motocykli pełnią księgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego spłodzono jakąś paskudę typu...
OdpowiedzNapisz proszę, dlaczego wolałbyś Haykę. Pytam bo chcę zamówić K1300S i właśnie te zmiany mi pasują. Jeździłem i K1300S i Hayką i przy podobnych doświadczeniach za beemką przemawiała elektronika i napęd wałem.
OdpowiedzInteresuję się Hayką 2015 gdyż jest zapowiadana CAŁKIEM NOWA konstrukcja, a księgowi z BMW oferują na 2015 ciągle ten sam K1300S. Miałem okazję pojeździć przed zakupem Hajką (mod.2011) i K1300S. Wybrałem wtedy K1300S gdyż oferowała lepszy komfort jazdy przy moim wzroście, wąski dosiad, znakomite hamulce/ABS, zawieszenie dobrze dopasowane do jazdy "typu TGV", wysoką jakość wykonania, bezobsługowy napęd wałkiem, wystarczająco rześki silnik . Do przedniego zawieszenia trzeba było się przyzwyczaić , gdyż wprawdzie wspaniale działa podczas ostrego hamowania, ale przy większym nieco złożeniu niezbyt dobrze czujesz co się dzieje pod przednią oponą. Dlaczego nie kupię kolejnego K1300S : otóż po ok 40kkm w niektórych egzemplarzach K1300S zaczyna sporadycznie gasnąć silnik podczas wysprzęglania ( co nie musi być winą silnika), z czym zazwyczaj serwisy BMW nie są w stanie sobie poradzić - zetknąłem się z takimi dwoma egzemplarzami u kolegów w Polsce. Oczywiście, gdyby BMW pokazał CAŁKOWICIE NOWY moto 1200-1300ccm, byłbym nim zainteresowany.
OdpowiedzNapęd wałem jest świetny w samochodzie.
Odpowiedz50 000 w ciągu jednego sezonu? PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY?! Sorry ale nie wierzę. Pic or didn't happen.
OdpowiedzKolego , zwróciłeś uwagę na te ok. 50kkm, a nie zauważyłeś, że moto było użytkowane tylko rok ? Otóż na świecie są kraje , w których sezon trwa CAŁY ROK , drogi ciągną się po horyzont i wszędzie jest daleko. W takim kraju spędziłem 2012 , a moto sprzedałem przed wyjazdem z przelotem ok.50kkm.
Odpowiedzcieżki i przydługaśny klocek nic z "motorsportem" wspólnego nie ma...no chyba, ze nazwe....
Odpowiedz