Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 76
Pokaż wszystkie komentarzewgl okreslanie jakichkolwiek sprzetow mianem do nauki jeazdy jest wedlug mnie nie na miejscu;P co to wgl za zasady kto je wymyslil? przeciez jest grono osob dla ktorych taki gs czy xj to motocykl juz docelowy i niepotrzebuja 300 km i 5 sekund do 200 km/h wyznaja inne priorytety .jest wiele mozliwosci i czynnikow ktore decyduja o tym czy ktso rozpocznie ajzde bezpiecznie czy nie i to duzo bardziej skomplikowane niz tylko to zeby ktos na poczatek mial max 10 km mocy i 100 kg masy wszytko zalezy od indywidualnych predyspozycji podejscia teoretycznej zaprawy i niewykraczania poza wlasny zakres mozliwsci mozna jeszcze dopisac ze gsxr 1000 jest bezpieczniejszym motocyklem niz gs 500 z kilku powodow po 1 ma lepsze hamulce lepsze zawieszenie podczas wyprzedzania robi to duzo szybciej a krotszy czas wyrpzedzania przekalda sie na bezpieczne wyprzedzanie i w rekach poczatkujacego ktory niejest idi.ta i ktory po wejsciu na moto nie kieruje sie zasado 0-1 na manetce spokojnie jest motocyklem rownie bezpiecznym co gs 500 a nawet bezpieczniejszym lub jak kto woli rownie niebezpiecznym w rekach idi.ty caly ten temat jest duzo bardziej skomplikowany i zawily to moje zdanie oczywiscie dla kogos na poczatek 25 km i 130 kg bedzie oki ale komus innemu juz gixer 1000 na samym poczatku niezrobiz adnej krzywdy a innego zabije .kazdy neich sobie to sam kalkuluje co mu i jak pasuje i dajcie juz spokoj ztym stopniowaniem mocy bo to tylko jeden z bardzo wielu czynnikow a czasem i zupelnie nieistotny .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza