Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Poka¿ wszystkie komentarzenie jestem ekspertem ale sprobuje odpowiedziec :D dzia³a optymalnie w tym zakresie obrotow do ktorych zostal obliczony adekwatnie do kata otwarca okna wydechowego w cylindrze, zawor wydechowy (nigdy nie jezdzilem motocyklem z czyms takim nie wiem jak to sie zachowuje w praktyce ale w teorii powinno byc tak) najprosciej mowiac obniza je i podwyza (zmienia odleglosc okna wydechowego do g³owicy, czyli k±t owk okna wyechowego) przez co zmienia obroty maksymalnego momentu obrotowego i cylindra i wydechu, wiêc np gdy zawor wydechowy sie otwiera (zmniejsza odleglosc okna wydechowego od glowicy, zwieksza kat owk) bedziemy podnosic obroty w ktorych 2t czuje sie najlepiej a obnizajac je bedzie lepiej sie czul na nizszych obrotach , wydaje mi sie ze i tak bedzie 2t najlepiej bedzie dziala³ w tych obrotach do ktorych wszystko jest przygotowane bez zadnych zmianek czyli na przyklad w momencie maksymalnego otwarca zaworu wydechowego , ale taki patent mysle bardzo podnosci sprawnosc dwu suwa :D tak mniej wiecej mam nadzieje ze dobrze ujalem o co chodzi i nigdzie nic nie pokrecilem :D
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza